Nod juni 2021

@Ramboo wauw! Ik zie duidelijk op beide testen een tweede streepje hoor! Gefeliciteerd! over 2 dagen nog eens testen, dan zijn ze vast al een stukje donkerder. 
Heel veel sterkte met je schoonmoeder. Ik heb het voorstadium baarmoederhalskanker gehad, (Pap4 cin3) en heb daar ook een operatie aan gehad. Heel heftig dat haar hele baarmoeder eruit moet. Nogmaals heel veel sterkte. Moet toch dubbel zijn voor je nu positief nieuws en droevig nieuws in dezelfde periode..

@Ramboo aller eerst sterkte met het verdrietige nieuws.. daarnaast ook voorzichtig gefeliciteerd met de positieve testen! Spannend en je bent nog vroeg las ik dus ik duim voor je dat ze oplopen!!!

Ohh @Ramboo wat geweldig!! Proficiat ? toch een lichtpuntje zo in een heftige tijd. Daar zal je schoonmoeder ook wel heel gelukkig mee zijn ?

Heel de dag het gevoel ongesteld te moeten worden en jahoor, net op de wc een langzaam begin ?
Morgen waarschijnlijk alle sluizen open.

Ik zou ik niet zijn als ik weer wat verzonnen heb om over te piekeren. Altijd een eisprong op dag 18/19 en nu dag 21 nog geen eisprong gehad, wel al een knipperende smiley 2x dusss hij komt eraan maar je raad het al... ik vraag me dus af is 21-23 dagen niet heel laat voor een eisprong?? En daarbij gebeurd het bij jullie vaker dat je eisprong wisseld qua dag?

@Ramboo, gefeliciteerd!

@Lissocat, wat jammer, dat is balen? 

Ik raak steeds verder in de war, ? de verschijnselen leken echt op een eisprong, maar na dat ene moment gister is alles weer zoals de afgelopen anderhalve week. Daarbovenop had ik vanochtend een temperatuur stijging van 0.2, naar 36.93. Zo hoog heb ik überhaupt nog niet gemeten ? Voor alle zekerheid extra gecheckt met ovulatie test vanmorgen, maar die is echt negatief. Morgen nog maar een testje wagen dan. Die onduidelijkheid is zo irritant ?

Terug
Bovenaan