Nod juni 2021

Ow is dat echt ja @Wondertjedrie? Dat wist ik niet. Dan gewoon blijven testen @LilaX of afwachten :) 
En luisteren naar @Wondertjedrie want geen bloed is moed hihi :D 
Staan er nog andere mensen op het punt om te gaan testen? Ben erg benieuwd :) 
Wij gaan lekker een weekend weg en ik denk dat ik wel een test ga meenemen voor de zekerheid. Denk dat het niks is maar dan heb ik hem iig bij als ik toch wil testen. Mijn NOD is trouwens 1 dag later volgens mijn app, 23 juni ipv 22 juni.

@IsaV, warmte zou kunnen. Verder is er niets anders dan anders, waardoor mijn cyclus zo overhoop zou kunnen liggen ? of ik kan in elk geval niets bedenken! Ik mag aankomende week naar de huisarts, omdat ik al 3 maanden moeite heb de eisprong goed vinden, (en ik m nu eindelijk gevonden dacht te hebben, gebeurd er dit) gaan ze met me meedenken. (Wordt zwanger middels een donor, dus iets meer zekerheid is toch wel heel fijn)

@IsaV @Wondertjedrie okeeeee oke we wachten af ? blijft spannend. Als het wel 11 dpo is vandaag dan is het idd ook nog wel vroeg

@Just-me wauw dat is extra spannend! En inderdaad dan is dat wel handig om te weten ja. Mag ik vragen hoe dat komt? 

@LilaX ? wachten duurt lang ???

@Just me nee het zwanger worden dmv donor :) 
Ja, Ik ben ook benieuwd @WondertjeDrie naar de ❤️jes
Plan is hier veranderd, ik neem geen test mee want ik heb geen early meer dus dan kan ik net zo goed wachten tot we weer thuis zijn ? of tot ik ongesteld word

Terug
Bovenaan