Nod juni 2021

Ik had nog 2 ovu sticks liggen en zojuist een knipperende smiley heb er nu nog maar 1 dus ik wacht nu af tot ik toch wat ga voelen.
wat is eigenlijk de ideale dag voor een eisprong?!

@vennetje ik heb niet getempt dat doe ik eigenlijk nooit want zoiets ga ik vergeten haha maar mn ei moet dus nog komen en is deze maand wat later...

@lilaX erg he al die onzekerheden.. gelukkig herken jij het een beetje dat je het nu niet voelde maar wel een positieve test had. Ik had deze maand niet getest deed ik sowieso eigenlijk nooit afgelopen maand alleen ivm vroege miskraam de maand ervoor. Zelfs toen was mn cyclus normaal. Maar had er dus nog twee liggen dus toch een knipperende smiley gevonden vanavond!!

@wondertje drie, dank je voor je reactie! Helaas heb ik nooit knaltesten rond mn ovulatie, maar wel echt zichtbaar oplopende en weer aflopende testen deze maand. Ook de verschijnselen lichamelijk gehad, en (ondanks dat ie wat rommelig is deze maand) wel hogere temp erna. Maar helemaal uitsluiten doe ik t niet geloof ik, al zou t echt wel heel vreemd zijn als ie zo laat komt ineens ? Ik kijk het nog een paar dagen aan en ga denk ik nog maar alle testen herhalen met eerste urine morgen. Wellicht helpt dat nog ??‍♀️

@ Lissocat, dank je, een beetje hoop kan geen kwaad ☺️ Ik hoop natuurlijk dat we een keertje verblijd worden met een positieve test, maar hoop vooral nog meer dat mijn cyclus niet ineens helemaal raar gaat doen! 

Oh dames. Ik ben zo dom. Ik kon het niet laten vanmorgen om te testen. Natuurlijk helemaal wit. Merk wel dat ik na de witte test wat ongesteldheid krampen krijg. Wellicht de stress die er nu niet meer is.
Voor degene die mij hebben gevolgd bij het vorige NOD topic. Mijn schoonmoeder is gediagnosticeerd met baarmoeder kanker. Het zit nog ingekapseld maar ze gaan volgende week een spoedoperatie uitvoeren om.haar hele baarmoeder weg te halen. Heel heftig allemaal. ?

Terug
Bovenaan