Nod juni 2021

Hoi, ik klets ook graag mee. Moeder van 2 en beide keren snel zwanger geraakt. Nu in spanning voor de derde, ronde 6. NOD waarschijnlijk 6 juni, cyclus nog niet helemaal helder. Fijn om met jullie mee te lezen en ervaringen (en wachtspanning) te delen!

Ligt het aan mij of kan ik dit topic niet vinden als ik gewoon zoek via forum - zwanger worden? Ik vind 'm alleen als ik het echt intyp bij zoeken haha

Kleine update, vandaag 6dpo. Vanmiddag lichte menstruatie achtige kramp gehad. De gevoeligheid van mijn borsten was na de eisprong ver gezakt maar wordt nu weer erg gevoelig/pijnlijk.

Pff spanning begint wel meer te komen.

Hij staat bij 'forum' - 'zwanger worden' - 'zwanger proberen te worden', vandaar dat je hem niet snel vindt denk ik! 
@MamawensT; spannend zeg! 
Ik kom ook vast hier meekletsen als dat mag. NOD is de 30e/31e (mei) nog, maar ik verwacht niet dat het raak is deze maand. Heb al mijn bijna-ongesteld-kwaaltjes alweer en tsja, ik heb dat gevoel gewoon, haha. Dus door naar ronde 5 voor mij. Ik zal nog even laten weten wanneer mijn nieuwe nod is, zodra ik ongesteld ben geworden.

@gebruiker003 las ik het nou goed dat je zwanger bent? Gefeliciteerd❤️en wat vroeg voor nod al?het kan dus nog steeds na zoveel rondes dat geeft mij ook weer een beetje hoop?

@mamawensT mag ik vragen waarom die link in je bericht staat?☺️

Terug
Bovenaan