Nod juni 2021

Poeh hee vindt het wel super spannend. Aan de ene kant hoop ik op een positieve test aan de andere kant helemaal niet. Nog zes dagen voor de nod. Mocht ie positief zijn dan is het wel snel gegaan. Is ie negatief heb ik er vrede mee. We willen graag een tweede en relatief snel opeen eigenlijk mag ik nog niet zwanger worden omdat het nog geen jaar is geleden naar de ks, maar gezien de leeftijd willen we ook niet lang wachten en zien we wel. Heb wel af en toe steken links/rechts onderin en ben met vlagen niet lekker (we halen zeker vanalles in ons hoofd). Nog eventjes wachten.

@ltls, dat herken ik wel. Ik ben 9 april gestopt met de pil en dacht de vorige ronde echt dat het al raak was. Alle kwaaltjes gehad en ook een innestelingbloeding. Ik de k dat de innesteling niet goed is gegaan waardoor ik 4 dagen te vroeg ongesteld werd.

Deze ronde 5 dagen later pas een eisprong gehad dus ipv 31-6 a 1/6 nu een nod van 4/6.

Als het niet lukt heb ik er vrede mee maar de hoop ik er wel.

Omdat ik zn late eisprong heb gehad en hem ook niet meer verwachte wel heel ontspannen seks gehad (helaas niet blijven liggen daarna) tot nu toe is het enige verschil dat ik merk dat ik nergens last van heb. Normaal voel ik alles zo goed. En deze maand de eisprong gevoeld op 22/5 en daarna niets meer. Mijn darmen zijn een stuk rustiger dan normaal en ik ben super ontspannen.

Na de geboorte van onze kleine hebben we geen anticonceptie meer gebruikt dus ken m'n lichaam wel een beetje

Hee allemaal, ik sluit ook graag aan. Ben vandaag voor het eerst ongesteld geworden na het stoppen met de pil. Deze maand wordt dan een soort van ronde 2 voor ons eerste kindje. NOD zou 22 juni zijn. Ik hoop dat deze maand veel geluk mag brengen voor iedereen! 

Terug
Bovenaan