Nod juni 2021

@ShanaV klopt inderdaad! Dat zou inderdaad kunnen, zo spannend allemaal!?? 
Wauw bedankt voor al jullie lieve reacties. Ik weet dat het echt méga vroeg is, alle vorige cyclussen zou ik het niet eens aandurven nu al te testen en was me daarom ook echt bewust dat hij spierwit kon zijn. Maar omdat ik al zoveel merk aan mn lijf kon ik het gewoon niet laten. Spierwit is hij in elk geval niet. Nu nog hopen dat het blijft plakken?
To be continued ?
Ps: zo fijn eigenlijk, ik kan dit met niemand anders delen, ook mn vriend laat ik nog even niks weten tot het echt zeker is. En dan is t zo megs fijn die spanning enzo te kunnen delen met jullie ❤

Snap ik @Vennetje! Ik vind het super leuk om zo met iedereen mee te leven.
vanochtend heb ik helaas alweer wat oud bloed verloren. ? Net als altijd 3 dagen voor m'n heftige dag. Dus ik mag ook weer door naar juli en op naar wat onderzoeken. Baal er toch wel weer van.. ronde 9 it is. 

Hier gister, een dag te vroeg zelfs, al ongesteld geworden helaas. Voelt weer als een mega teleurstelling en had daarna ook nog een kinder verjaardag met zwangere vrouwen waardoor het allemaal extra hard binnenkwam. Ik gun het echt iedereen hoor maar soms vind ik het ook wel heel confronterend. Ik ga door naar de volgende ronde in juli en hoop natuurlijk dat hier nog meer positieve testen voorbij komen ☺️

@Quin ah zo herkenbaar?, ik heb momenteel 3 zwangere vriendinnen en 2 die net bevallen zijn dus de baby's, zwangerschapsaankondigingen en babyshowers vliegen me om de oren. Heb ook al een paar x momentjes gehad dat ik mezelf op zo'n feestje even terugtrok omdat ik t moeilijk had. Het doet gewoon pijn elke keer als je zo je best ervoor doet en alles klopt en het lukt toch niet. En vooral als je dan verhalen hoort van mensen die zeggen dat ze er niet eens echt mee bezig waren, of het in een keer raak was.. dat doet pijn.
Ondanks dat ik er bij deze ronde voor mezelf een heel goed gevoel bij heb, durf ik dat ook nog echt niet te denken of toe te laten. Als je eenmaal de teleurstelling kent, blijft die in je achterhoofd.
Ik geef je via dit forum een dikke knuffel meid, hopelijk is het de volgende ronde raak. Weet dat je niet alleen bent die dit doormaakt en dat iedereen hier zal snappen hoe rot het kan voelen?

@IsaV ah nee, weet je zeker dat het geen innestelingsbloeding kan zijn? Je hoort vaker dat mensen dat hadden en ook dachten ongesteld te gaan worden en dan bleek het toch van de innesteling te zijn. Ik ga duimen?
Hier blijft het ook heel spannend. Officieel 7dpo nu. De test van zwangerenkids was precies hetzelfde als gister. Ik had ook nog een Telano dipstick liggen, die leek me iets zichtbaarder.
https://postimg.cc/YvjqD4x0 

@Quin rot hè ? I know the feeling.
@Vennetje nee daar is het te laat voor nu 11DPO en het is gewoon mijn maandelijkse ritme dus dat geloof ik ook niet. Het is niet anders ? kan er toch niks meer aan veranderen..
Van mij mag je delen wat jij graag wilt hoor!

Terug
Bovenaan