@Liefs van mij lijkt dan ook dat je het goed hebt gevoeld hoor en dat toen je eisprong was ookal had je geen testen meer. Miss nog 1 of 2 keer om de dag als je er zin in hebt en anders lekker niet meer.
@Wondertjedrie, bizar he hoe je lijf dat toch elke keer weer kan doen, je voor de gek houden! Heel lastig.
@Mylwen ik houd dat idd ook bij zodat ik weet nee dit is niks. En nu helpt het me wel deze maand ik ben er erg rustig onder en verwacht echt niks. Wat fijn dat je met je vriend hebt gepraat en wat een heerlijke reactie van hem ?
@LolaK ik zie ook niks maar de foto is ook best wel wazig bij mij. Spannend toch hoor want jij ziet het live toch het beste! ???
Mij is trouwens ook verteld dat je rond eisprong heel vaak een opgeblazen gevoel kan hebben dus idd logisch.
@Vennetje, waarom zou je wachten met testen? Gewoon lekker doen hoor als het echt zo voelt! En zeker met die speciale testen. Succes!!! Ik ben zo enorm benieuwd en gun het je super erg.
Oww ik lees nu verder van je test, ik zie hem niet maar als jij hem ziet! Wie weet ???????
@mirtjemirtje spannend ook al bij jou!!
Oww wat rot @LilaX succes bij de dokter ? Hopelijk brengt het je wat. Wat vervelend die lange cyclussen ?
@floodlover, wie weet komt het nog het is idd nog vroeg!
@ZusterrB welkom en wat een vervelende situatie zo met langer wordende cyclussen. Wie volg je als ik vragen mag? Ben erg benieuwd wie jullie allemaal volgen want ik volg ook iemand die ik interessant vind qua hormonen, Aviva Romm heet ze.
Ik slik trouwens ook supplementen en algenolie voor omega3.