Hallo dames,
Ik lees al een tijdje mee, voel me gehoord, soms gerustgesteld en soms gewoon even afgeleid.
mijn situatie, ik ben 33, we zijn al 14 maanden onderweg voor een eerste wondertje. Ik ben in april 2020 met anti conceptie gestopt. 3 mnd keurige cyclussen van 28 dagen op de minuut precies. Sinds augustus veel andere cyclussen oplopend van 6,8 weken tot van half jaar.. super frustrerend. Ik ben bij de huisarts geweest en ze wilde me wel direct doorsturen, daarbij dacht ze aan Pcos. Ze adviseerde wel om continue door te gaan met ovulatietest strips. Want 14 dagen voor een menstruatie komt er gewoon een eisprong zei ze...
echter volg ik een hormoontherapeut op insta en die behaald zulke gave resultaten. Daar stond ik op de wachtlijst voor een consult. Dit wilde ik afwachten voor een definitieve doorverwijzing.
febr consult gehad, gestart met supplementen en visolie(vloeibare)
eind maart ineens positieve ivulatietest en 14 dgn erna.... menstruatie.
toen een cyclus van 40 dagen. Nu een cyclus van 37. Volgende week woensdag 23/6 is mijn nod.
zoals jullie ook al schreven, tot je ovulatie alles goed. Daarna, een dikke mindfuck. Nu heb ik al sinds 4dpo pijnlijke borsten (soms continue soms af ten toe) erg gevoelige tepels. Afscheiding is wat anders, pijntjes onderbuik en af en toe steken in de liezen. Hebben jullie dit ook wel?
dank voor het lezen van mijn bericht... ik moest even over een drempel om dit te schrijven maar ik denk dat het me oplucht.