Nod juni 2021

@Lila'x oh ja dat is heel klote als je cyclus zo lang duurt! En de tijd gaat voor je gevoel toch al zo langzaam als je toewerkt na je eisprong en NOD! Goed dat je naar de gyno kunt, toch fijn om te kijken of er iets speelt wat het zou kunnen verklaren! Mijn cyclussen zijn sinds ik teunisbloemolie gebruik (wel echt in de olie variant) ietsje korter, van 34 naar 31 en daar was ik al mega blij mee. Wie weet kun je dat eens met de gyno bespreken als er niets uit komt? Baad 't niet dan schaad het niet toch. Succes en hou je ons op de hoogte??

@IsaV jou partner heeft ook een fertiliteitsonderzoek gehad toch? (sperma inleveren) Mijn partner heeft het vanochtend ingeleverd en vind het super spannend. Na hoeveel dagen kregen jullie de uitslag?

@vennetje ik weet dat jullie het maar een half jaartje zelf mogen proberen maar wat is de reden dat je man al in ronde 4 zijn sperma mag inleveren?☺️

@Wondertjedrie omdat wanneer het halfjaar er op zit wij dan niet meer eerst nog weken bezig zijn met de onderzoeken, ze proberen alle onderzoeken al voor die tijd te doen die kunnen, zodat ze al zoveel mogelijk gegevens hebben wanneer het medisch traject begint. Hier gaat namelijk vaak behoorlijk wat tijd overheen, zoals dit fertiliteitsonderzoek. Wij kregen in april te horen dat dat moest gebeuren en het stond vandaag pas gepland. 

Ohja, en daarbij mócht de uitslag nu niet goed zijn dan is het ook meteen gedaan met het natuurlijk proberen, dan gaat het traject meteen van start.

Dag lieve allemaal,
Helaas helaas, heb mezelf echt lopen 'mindfucken'. Ben gewoon hartstikke ongi geworden afgelopen weekend. Wat een teleurstelling. Dus wij gaan ook door naar Juli! Ik was heel erg teleurgesteld en gelukkig was mijn vriend heel erg lief en ondersteunend. Gelukkig een heel leuk weekend gehad, en we gaan we met positieve energie door! ?
@Vennetje, ooh wat vervelend zo zeg. Ik leef echt ontzettend met je mee, die spanning en alles! En dat wachten.. Grr zo vervelend! Tot je NOD is nog alles mogelijk, dus er is nog hoop!! Ik hoop het echt voor je en gun het je, ik duim met je mee!

Dag meiden,

Ik leef zo met jullie mee. Ik gun het ons allemaal.
Laten we vooral niet de moed opgeven en vooral erin blijven geloven.
Ik zelf heb op dit moment menstruatiegevoel in mijn onderbuik. Ik vrees dat mijn menstruatie elk moment kan beginnen helaas….mijn nod is trouwens de 24ste.

Terug
Bovenaan