Nod juni 2021

@mirtjemirtje dat is ook wel heftig als je je daar niet op hebt kunnen voorbereiden lijkt me! Begrijpelijk dat dat gevoel dan weer terug komt, het is toch een ingreep op je lichaam voor je gevoel. Spannend nog dat wachten ?
@dromertje, ik ken dat opgeblazen wel rond de eisprong maar zo ver erna geen idee? Kunnen best tekenen zijn. 2 jaar is al een lange tijd om te wachten zeg ?

@IsaV
ja ei is al wel 5 dagen geleden dus geen idee of dat het kan zijn. Ja is al lang Pff veel te lang, onderzoeken gehad. Maar daar komt dus helemaal niets uit. Zo dubbel ☹️

Wat spannend allemaal! Voor alle ❤️ Gefeliciteerd. Ik moet mijn hart even luchten. Ik heb komende woensdag of donderdag mijn nod. Mijn ei was 9/10 juni. 
nu heb ik sinds vrijdag soort van menstruatie gevoel/kramp met daarbij een ongewoon gevoel in mijn liezen. Het voelt ook als wat kramp, gevoelige tepels en soms wat weeïg op de maag. Herkennen jullie dit? 
mij heb dit nog niet eerder Zo gehad... 

@Wondertjedrie
zo niet leuk hè, ik merk aan mezelf wel heel erg dat ik er klaar mee begin te raken. Iedereen om me heen word zomaar "perongeluk" zwanger het vliegt erin alsof het normaal is. Hoe ga jij er nu mee om aangezien je ook al zolang bezig bent? 

Dromertje en wondertjedrie, een virtuele knuffel aan jullie…..het is ook onwijs moeilijk. Het willen krijgen van een kind kan zo’n oersterk gevoel zijn, en dat wanneer het niet lukt, kan het je hele leven op zn kop zetten. Maar geef nooit op, ik ken stellen die 10 jaar bezig zijn geweest en uiteindelijk is het gelukt. Wel hoor ik positieve verhalen van klinieken in het buitenland. Zij willen en doen meer dan wat hier in Nederland mogelijk is. In Nederland hebben we teveel regels, kan goed zijn, maar kan je ook tegenwerken.

@mirtjemirtje herkenbaar wat jij schrijft! Ik heb ook een spoedkeizersnee gehad met een langggg dramatisch herstel en nogsteeds heb ik klachten. En elke maand als het niet gelukt is komt het gevoel van falen en verlies ik het vertrouwen in m'n lijf weer even compleet.
Dus ik herken het echt wat jij zegt!

@dromertje ik heb totaal geen hoop meer dat het ooit nog gaat lukken dus ik probeer maar extra van mijn 2 wondertjes te genieten?

Terug
Bovenaan