Ik moest even bijlezen ?
Wat geeft het goede hoop om te zien dat we weer hartjes bijkomen❤️
@IsaV, ook al zijn wij echt nog niet lang bezig, ik herken je gedachten wel een beetje. Geef vooral de moed niet op, zou ik willen zeggen. Ik heb zelf ook wel veel stress door trauma (wordt ervoor behandeld, gaat beter maar ervaar er nog wel stress van) en veel buikklachten. Na heel wat tripjes huisarts, ziekenhuis onderzoeken enzo zonder resultaat, ben ik onlangs bij een mesoloog geweest. Ik wilde er nooit aan, maar heb toch besloten het eens over een andere boeg te gooien. Zij kon me dingen vertellen die zo aansluiten bij de klachten en ook waar ze mogelijk mee te maken hebben en ook hoe dat een uitwerking heeft. Sinds ik mijn voeding aanpas, en wat homeopatische middelen gebruik gaat het langzaam beter. Ben wat sceptisch, maar ik merk wel verschil. Ik heb wel de angst dat omdat mijn lijf niet de optimale omstandigheden heeft, het daardoor misschien niet lukt... Maar dat probeer ik naast me neer te leggen. Zij vertelde mij overigens ook dat langdurige mentale stress je darmen ook 'belast' en klachten veroorzaakt. Lang verhaal, maar wellicht iets wat nog interessant kan zijn om uit te zoeken? (Misschien heb je dat al lang gedaan, dan heb ik niks gezegd ?)
Hier is het een beetje raar, ik ben al sinds gister middag heilig overtuigd dat mijn menstruatie doorbreekt, heb al 15 keer op het toilet gestaan na een sprintje. Zulke krampen. Die heb normaal alleen nooit langer dan een half uurtje de dag ervoor, maar nu gaan ze niet weg. Maar elke keer vals alarm. Pijnlijke borsten begint nu een beetje, terwijl die normaal echt zeer doen. Temp ook nog steeds hoog. Cyclus echt flink in de war, 40 dagen inmiddels. Ben bijna blij dat ik dinsdag naar de huisarts kan?