Nod juni 2021

@ liefsvan ik ben zo blij met jouw herkenning! Ik heb soms echt het gevoel dat ik me aanstel ofzo.... nu ook weer, we zitten midden in een verhuizing en gisteren flink geklust (in huis dus dit keer ???) en dan heb ik dus echt weer last van mijn buik vandaag. Dan denk ik ja hallo het is toch al genezen allemaal? Maar dan ook de twijfel of ik wel zwanger kan worden aangezien alles nog zo gevoelig is. Alles voelt zo anders dan voor mijn bevalling dat ik ook gewoon niet meer weet wat ik moet voelen ?‍♀️

Ik moest even bijlezen ? 
Wat geeft het goede hoop om te zien dat we weer hartjes bijkomen❤️  

@IsaV, ook al zijn wij echt nog niet lang bezig, ik herken je gedachten wel een beetje. Geef vooral de moed niet op, zou ik willen zeggen. Ik heb zelf ook wel veel stress door trauma (wordt ervoor behandeld, gaat beter maar ervaar er nog wel stress van) en veel buikklachten. Na heel wat tripjes huisarts, ziekenhuis onderzoeken enzo zonder resultaat, ben ik onlangs bij een mesoloog geweest. Ik wilde er nooit aan, maar heb toch besloten het eens over een andere boeg te gooien. Zij kon me dingen vertellen die zo aansluiten bij de klachten en ook waar ze mogelijk mee te maken hebben en ook hoe dat een uitwerking heeft. Sinds ik mijn voeding aanpas, en wat homeopatische middelen gebruik gaat het langzaam beter. Ben wat sceptisch, maar ik merk wel verschil. Ik heb wel de angst dat omdat mijn lijf niet de optimale omstandigheden heeft, het daardoor misschien niet lukt... Maar dat probeer ik naast me neer te leggen. Zij vertelde mij overigens ook dat langdurige mentale stress je darmen ook 'belast' en klachten veroorzaakt. Lang verhaal, maar wellicht iets wat nog interessant kan zijn om uit te zoeken? (Misschien heb je dat al lang gedaan, dan heb ik niks gezegd ?)

Hier is het een beetje raar, ik ben al sinds gister middag heilig overtuigd dat mijn menstruatie doorbreekt, heb al 15 keer op het toilet gestaan na een sprintje. Zulke krampen. Die heb normaal alleen nooit langer dan een half uurtje de dag ervoor, maar nu gaan ze niet weg. Maar elke keer vals alarm. Pijnlijke borsten begint nu een beetje, terwijl die normaal echt zeer doen. Temp ook nog steeds hoog. Cyclus echt flink in de war, 40 dagen inmiddels. Ben bijna blij dat ik dinsdag naar de huisarts kan?

@ZusterrB Ik heb de afgelopen maanden zoveel gevoeld, in het begin heel erg hetzelfde, maar sinds we begonnen zijn met zwanger worden is het elke keer anders. Ik durf het je niet te zeggen? Ik probeer ze inmiddels maar te negeren haha! Maar het kan natuurlijk wel, ik hoop voor jou dat het iets positiefs betekent! 

@BabsG, Vennetje en Do'x al voorzichtig proficiat! Ik zal voor jullie duimen! @IsaV Balen, voor jou ga ik voor volgende maand duimen! Ik snap helemaal dat je je rot voelt en dat mag ook!!

Bij mij begint de mindfuck ook echt weer toe te slaan. Ik had me zo voorgenomen nuchter te blijven en niet bij alles te gaan denken wat het kan zijn en nu voel ik me al 2 dagen een beetje bleh. Misselijk af en toe, echt ongesteldheidskrampen met heel soms echt flinke steken en echt moe. En dan begin je natuurlijk te hopen, terwijl ik dit natuurlijk allemaal wel al eens eerder heb gevoeld, misschien net iets anders, maar toen was het ook niets, dus waarom zou het nu wel iets betekenen. En ik wil ook niet eerder gaan testen, want het is toch niks (dat probeer ik mezelf nog steeds gewoon voor te houden). Sowieso ben ik afgelopen week echt enorm gestresst geweest (druk prive en op het werk) en twijfel ik nog steeds over mijn eisprong, dus de kans is gewoon ook klein.

Hey meiden, mijn update van de dag hier.. ik weet t even niet meer zo goed. Heb niet eens een foto gemaakt vandaag want het is turen of er uberhaubt wel iets zit. Ik snap nu waarom je beter niet zo vroeg al kunt testen want je wordt er erg onzeker van. Je hcg verdubbeld elke 24 tot 48 uur toch? Dan zou de test van vandaag donkerder moeten zijn dan van 2 dagen geleden en dat is zeker niet. Weet niet eens of ik wel íets zie of gewoon omdat ik het wíl zien. Ik heb wel sinds gisteravond enorme rare krampen en steken in mn baarmoeder. Soms heel heftig alsof er een naald in geprikt wordt. Geen idee wat dat dan weer betekent. De andere kwaaltjes zijn er ook nog, hoofdpijn, misselijk met vlagen en vooral hele pijnlijke en grotere borsten met duidelijke aders. Maargoed, als dat van het hcg zou komen moet dat ook op de test zichtbaar zijn toch?! Ik ben nu 8dpo dus weet dat er nog vanalles mogelijk is en het nog niets zegt maar dan ga je toch weer zo twijfelen. Ik voel me echt zwanger, oprecht. En je hoopt zó op die streep die gewoon goed zichtbaar is, en die krijg ik tot op heden niet. Dan ga ik mezelf weer af vragen of ik het niet zo graag wil dat ik het mezelf aanpraat. Dit keer voelt het echt anders, maargoed we gaan het zien want we blijven tot aan NOD gewoon door testen. Sorry voor mij semi depri bericht maar soms is dit proces zo slopend en zo'n GROTE mindfuck.
Wie weet is de innesteling nog wel bezig ofzo en ben ik me al die dagen al compleet gek aan t maken..

Terug
Bovenaan