NOD juni 2022

[quote quote=10561226]
Er zijn mensen die 6 dagen voor hun nod al licht positief testen . Alleen die kans is heel klein
Ik zelf bij allebei mijn zwangerschappen testen 2 dagen voor mijn nod nog negatief en op mijn nod ineens positief .
?
[/quote]
Er is dus weer helemaal niks van te zeggen haha, dan ga ik toch maar proberen af te wachten tot zondag en als die negatief is test ik de week erna weer. 
 
Ik wil ook wel gezellig mee kletsen!
Mijn NOD is volgende week vrijdag de 10e. We zijn vanaf januari aan het proberen voor ons eerste kindje, door een hele onregelmatige cyclus is dit pas de 4e poging. Spannend en heeeeeeel vervelend dat lange wachten op je NOD!!!
 
[quote quote=10561514]https://nl.imgbb.com Via dezee site je foto uploaden en dan krijg je een URL een link die je hier dan kan plakken. Heb je positief getest ?[/quote]
Dat dacht ik even... zit wel een dag of 6/5 voordat ik ongesteld moet worden (DENK ik want ik heb geen eisprong getest deze maand). Via de Kruidvat early dacht ik wat te zien, helemaal als de foto zwart wit is. Maar net een clear blue vroege gedaan en daar zag ik niks op. Dus nu maar afwachten. 
 
Terug
Bovenaan