NOD juni 2023

Balen @Juliatje. Maar mss te vroeg getest? Ik ga vrijdag pas testen. Indien ik nog geen menstruatie heb. En puur dat ik s avonds een feestje heb dat ik ga testen. Anders zou ik het afwachten..

Hoi dames,

Aan alle dames die zwanger zijn, gefeliciteerd!

Ik had even wat afstand genomen aangezien ik er allemaal veel te veel mee bezig was en mezelf helemaal gek maakte.
Ik heb een onregelmatige en iedere maand is er weer valse hoop.

Nu ben ik al meer dan een week "overtijd" (als ik uit ga van mijn langste cyclus en heb verschillende testen gedaan. Allemaal negatief. Nu had ik die van gister nig liggen en tot mijn verbazing zag ik een lichte streep!. Nu weer ik dat je daar niet naar mag kijken, dus heb ik vandaag weer een test gedaan. Nu lijk ik een licht streepje te zien maar weer het niet zeker. (Wil het graag zien haha.)

Zouden jullie even willen meekijken?

Vandaag een clearblue digital gedaan. + 2-3 weken.

@Mar D Hier spiraal laten verwijderen 13/10. Was er ook veel te hard mee bezig, ovulatietesten, 6 dagen voor NOD als een gek beginnen testen. 1 keer in Maart zag ik een grijze streep, die de dagen erna lichter werd en helemaal verdween. 2 dagen later dan normaal MS gekregen.

Besloten het even los te laten. Geen ovutesten meer, geen testen meer 6 dagen voor NOD. Maar het weekend van 09/10/11 juni voelde ik 3 dagen lang pijn ( nu vermoed ik innesteling ). Dus Dinsdag 13/06 eerste keer getest. Dezelfde grijze streep als in Maart, Woensdag 14/06 2 de keer getest en de streep werd bovenaan en onderaan al iets of wat blauw. Zaterdag 17/06 was het al duidelijk positief.

Ik kan dus idd iedereen alleen maar aanraden, wees er even niet mee bezig. But I know… makkelijk gezegd.

Hoi dames,

Aan alle dames die zwanger zijn, gefeliciteerd!

Ik had even wat afstand genomen aangezien ik er allemaal veel te veel mee bezig was en mezelf helemaal gek maakte.
Ik heb een onregelmatige en iedere maand is er weer valse hoop.

Nu ben ik al meer dan een week "overtijd" (als ik uit ga van mijn langste cyclus en heb verschillende testen gedaan. Allemaal negatief. Nu had ik die van gister nig liggen en tot mijn verbazing zag ik een lichte streep!. Nu weer ik dat je daar niet naar mag kijken, dus heb ik vandaag weer een test gedaan. Nu lijk ik een licht streepje te zien maar weer het niet zeker. (Wil het graag zien haha.)

Zouden jullie even willen meekijken?

Ik zie het hele lichte streepje ook!! Misschien nog paar dagen wachten en dan nog een keer doen? Pfoeee, zo spannend hoor!!!

@HeidiDM Het is inderdaad erg lastig..
Voor jou gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed mag gaan :)

@Elise Ik ben dus niet helemaal gek...
Vanmorgen weer één gedaan, nu een iets duidelijkere streep. Zenuwslopend dit!

@Mar D OH WAT SUPER GOEDDD!!
Mag ik je al feliciteren?!!!!
Vooral als de streep duidelijker is geworden, dan ben je sowieso zwanger hoor!!!!!!

Ik hoop het. Dinsdag bloed laten trekken- afgaande van laatste menstruatie- zou ik 3 weken en 5 dagen zijn geweest. Hcg was 111.

Terug
Bovenaan