Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie het hele lichte streepje ook!! Misschien nog paar dagen wachten en dan nog een keer doen? Pfoeee, zo spannend hoor!!!Hoi dames,
Aan alle dames die zwanger zijn, gefeliciteerd!
Ik had even wat afstand genomen aangezien ik er allemaal veel te veel mee bezig was en mezelf helemaal gek maakte.
Ik heb een onregelmatige en iedere maand is er weer valse hoop.
Nu ben ik al meer dan een week "overtijd" (als ik uit ga van mijn langste cyclus en heb verschillende testen gedaan. Allemaal negatief. Nu had ik die van gister nig liggen en tot mijn verbazing zag ik een lichte streep!. Nu weer ik dat je daar niet naar mag kijken, dus heb ik vandaag weer een test gedaan. Nu lijk ik een licht streepje te zien maar weer het niet zeker. (Wil het graag zien haha.)
Zouden jullie even willen meekijken?
Ah nou vrijdag is bijna! Laat je het weten? Heel veel successs en duim voor je.Balen @Juliatje. Maar mss te vroeg getest? Ik ga vrijdag pas testen. Indien ik nog geen menstruatie heb. En puur dat ik s avonds een feestje heb dat ik ga testen. Anders zou ik het afwachten..
Ik hoop het. Dinsdag bloed laten trekken- afgaande van laatste menstruatie- zou ik 3 weken en 5 dagen zijn geweest. Hcg was 111.