NOD juni 2023

Hoi
Ook ik zit nog op t wachtbankje voor juni, mijn NOD is 24juni en zitten nu in ronde 3. Sinds kort op dit forum , vind t wachten soms best spannend en die ervaring te kunnen delen is wel prettig  ?
@Rosie @Zeeuwsmeisje gefeliciteerd! 

Hi meiden, hoe is t inmiddels? ☀️☀️
Ik heb even gewacht met een reactie plaatsen omdat ik er niet zeker van was of deze ronde raak zou zijn.... nog steeds niet! Zaterdagavond laat ( uur of 0.00) toch maar even een ovu gedaan, en jahoor een knaller! Die ochtend nog negatief! Gisteravond heel veel ovulatiepijn, kon soms niet een rechtop staan... in de ochtend de pijn ook nog wel aanwezig maar wel veel minder. Vanmiddag helemaal geen last meer gehad. Nu komt het volgende...; m'n vriend was op vriendenweekend en kwam vanavond pas thuis. Natuurlijk gelijk van bil gegaan, maar de hoop is bij mij al een beetje gevlogen. Zaterdagavond laat een positieve ovutest (10/06) zondag echt hele dag last gehad van ovulatiepijn tm vanochtend (12/06)... vanavond rond etenstijd even gezellig gemaakt.. maar weet niet of ik te laat was/ben? Eisprong duurt bij mij meestal wel twee dagen, heb altijd twee dagen last van pijn enz ... gistermiddag op de test op nog echt een piek. Nouja ik kan niet meer doen dat afwachten ? 

veel succes dames deze ronde! & vergeet niet te genieten van 't mooie weer! ☀️

Dankje allemaal, vandaag voor het eerst een cb test gedaan en daar stond 2-3 weken. Blij met deze oploop. @Stabij erg benieuwd naar jou? Heb je getest of is de menstruatie doorgebroken?

Ik had vanmiddag al geprobeerd om een bericht te plaatsen, maar ik denk dat dat niet goed is gegaan

Ik heb gisterochtend negatief getest en vanmorgen ben ik helaas ongesteld geworden. Op naar een nieuwe ronde. We zijn nu een jaar bezig, dus ik denk dat ik de huisarts maar eens ga bellen. We hebben nog geen 1 positieve test gehad dit hele jaar en ik begin nu wel een beetje moedeloos te raken. Hopen dat het toch een keer raak mag zijn

@Zeeuwsmeisje gefeliciteerd!

Ik had vanmiddag al geprobeerd om een bericht te plaatsen, maar ik denk dat dat niet goed is gegaan

Ik heb gisterochtend negatief getest en vanmorgen ben ik helaas ongesteld geworden. Op naar een nieuwe ronde. We zijn nu een jaar bezig, dus ik denk dat ik de huisarts maar eens ga bellen. We hebben nog geen 1 positieve test gehad dit hele jaar en ik begin nu wel een beetje moedeloos te raken. Hopen dat het toch een keer raak mag zijn

@Zeeuwsmeisje gefeliciteerd!
Wat ontzettend balen zeg! Goed idee om eens langs de huisarts te gaan

Gefeliciteerd rosie en @Zeeuwsmeisje.
Hopelijk mag dit een volledige zwangerschap zijn @Zeeuwsmeisje. Wanneer heb je de echo?
@Stabij wat balen! Mss toch goed idd om een afspraak te maken. Wij deden dat pas na 1.5 jaar en in combinatie met corona waren we al meer dan 2 jaar bezig voordat we in het ziekenhuis terecht konden!

Ik heb eigenlijk geen nieuws. Moet nog een week wachten. Vd week wel enorme vreetbui. Magoed dat kan ook met menstruatie te maken hebben. En ik heb last van mijn boobies. Maja dat heb ik bijna altijd. Dus dat zegt ook niks

Gefeliciteerd rosie en @Zeeuwsmeisje.
Hopelijk mag dit een volledige zwangerschap zijn @Zeeuwsmeisje. Wanneer heb je de echo?
@Stabij wat balen! Mss toch goed idd om een afspraak te maken. Wij deden dat pas na 1.5 jaar en in combinatie met corona waren we al meer dan 2 jaar bezig voordat we in het ziekenhuis terecht konden!

Ik heb eigenlijk geen nieuws. Moet nog een week wachten. Vd week wel enorme vreetbui. Magoed dat kan ook met menstruatie te maken hebben. En ik heb last van mijn boobies. Maja dat heb ik bijna altijd. Dus dat zegt ook niks
Hahaha ik heb ook eetbuien! Niet best! Hoeveel dpo ben je nu? Ik ben vandaag 5 dpo.. maar had al gele/lichtbruine afscheiding… super apart! Meestal pas rond 9/10 dpo op z’n vroegst. Geen goed teken, vorige zwangerschap alleen witte afscheiding gehad.

Hey iedereen.

Sinds 13/10 vorig jaar had ik mijn spiraal laten verwijderen omdat we voor een 4de wondertje willen gaan.
Vanaf dan tot eind Maart obsessief met bezig geweest. Ovulatietesten, 6 dagen voor NOD beginnen testen. In maart zag ik dan een heel lichte streep 6 dagen voor NOD, maar verdween tot ik 3/4 dagen voor NOD was. 2 dagen later dan normaal dan alsnog mijn menstruatie gekregen.

We hebben besloten het even te laten rusten, niet meer met bezig geweest.
Deze dinsdag getest ( omdat me zeer vreemd voelde, maar ook hier weer 6 dagen voor NOD. ) terug een zeer lichte streep- meer grijs dan blauw ( clearblue ). woensdag opnieuw getest, kwam al meer blauw in. Gisteren opnieuw en duidelijk positief nu.

Terug
Bovenaan