Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat ontzettend balen zeg! Goed idee om eens langs de huisarts te gaanIk had vanmiddag al geprobeerd om een bericht te plaatsen, maar ik denk dat dat niet goed is gegaan
Ik heb gisterochtend negatief getest en vanmorgen ben ik helaas ongesteld geworden. Op naar een nieuwe ronde. We zijn nu een jaar bezig, dus ik denk dat ik de huisarts maar eens ga bellen. We hebben nog geen 1 positieve test gehad dit hele jaar en ik begin nu wel een beetje moedeloos te raken. Hopen dat het toch een keer raak mag zijn
@Zeeuwsmeisje gefeliciteerd!
Hahaha ik heb ook eetbuien! Niet best! Hoeveel dpo ben je nu? Ik ben vandaag 5 dpo.. maar had al gele/lichtbruine afscheiding… super apart! Meestal pas rond 9/10 dpo op z’n vroegst. Geen goed teken, vorige zwangerschap alleen witte afscheiding gehad.Gefeliciteerd rosie en @Zeeuwsmeisje.
Hopelijk mag dit een volledige zwangerschap zijn @Zeeuwsmeisje. Wanneer heb je de echo?
@Stabij wat balen! Mss toch goed idd om een afspraak te maken. Wij deden dat pas na 1.5 jaar en in combinatie met corona waren we al meer dan 2 jaar bezig voordat we in het ziekenhuis terecht konden!
Ik heb eigenlijk geen nieuws. Moet nog een week wachten. Vd week wel enorme vreetbui. Magoed dat kan ook met menstruatie te maken hebben. En ik heb last van mijn boobies. Maja dat heb ik bijna altijd. Dus dat zegt ook niks