NOD juni 2023

Hoi allemaal,

Ik doe ook graag mee.
Wij zijn vorig jaar augustus begonnen voor ons eerste kindje.
In oktober was het voor het eerst raak, helaas met 6 weken een miskraam.
In januari was het opnieuw raak, en ook dit keer weer een vroege miskraam. In februari direct opnieuw zwanger geraakt dus geen menstruatie tussendoor gehad. Op 30 maart onze eerste echo, er was een kloppend hartje wel was het vruchtje wat te klein voor het termijn waar wij op zouden moeten zitten. Dus 2 weken later konden we terugkomen voor een nieuwe echo helaas kregen we daar te horen dat het hartje was gestopt met kloppen. Diezelfde avond kreeg ik last van bloedverlies. Maar mijn miskraam zette niet door. Uiteindelijk bij de gynaecoloog geweest en medicatie meegekregen. Op 25 en 26 april de medicatie ingenomen. Ik kreeg wel meer bloedverlies maar ook nu zette het niet door. Op 10 mei had ik een controle echo maar ik wist eigenlijk al dit zit niet goed. Die nacht ervoor heb ik ook flinke koorts gekregen waardoor ik wel wist dit is foute boel. Bij de controle bleek inderdaad het vruchtje nog steeds in mijn baarmoeder te zitten en was begonnen met infecteren. Ik moest dus direct in het ziekenhuis blijven. Omdat het vruchtje al bij de uitgang lag nogmaals medicatie geprobeerd. Maar dit hielp totaal niet dus een dag later alsnog een curettage gehad. Zo'n 2,5 week na de curettage ben ik weer ongesteld geworden, op 14 juni heb ik mijn eisprong weer gehad. Op dit moment dus op het wachtbankje. Mijn NOD is dus 28 juni.

Ah jammer, hoeveel dpo Ben je vandaag? Mijn test van 8 dpo vanochtend was helaas negatief. Bij m’n vorige zwanger testte ik 9 dpo in de avond pas positief (tuurstreepje). In de ochtend ook een streepje, maar pas na een half uur.

Hallo allemaal! Ik sluit me ook graag aan bij dit topic. Wij zitten in de 1e ronde met letrozol en zit vandaag op cyclusdag 27.. Ik heb afgelopen maandag al een ultravroege test gedaan die negatief was. Ik hoop dat deze te vroeg was..
Ik weet helaas mijn NOD niet omdat die voor de letrozol altijd erg onregelmatig was. Hij zou nu tussen de 28 en 35 dagen moeten uit komen. Mijn eisprong heb ik gehad op cyclusdag 16. Of nouja dag eerder of later kan ook natuurlijk.. Ik denk dat ik nog even paar dagen moet wachten voor ik weer opnieuw kan testen?! Vind het zo spannend!!!

Helaas test negatief! Verlies echt hele lichte bruine afscheiding… meer de gelige kant op. Super last van m’n tepels (wat ik nooit heb) ja alleen 1/2 dagen na eisprong.

Terug
Bovenaan