NOD juni 2023

Spannend Anna. Wij gaan voor onze tweede. Ik heb in dec en Jan een miskraam gehad. Daarna even een break genomen en nu ronde 2. 

Ik sluit mij ook weer aan.
In maart en voor 1.5 week terug 2x chemische zwangerschap gehad.
Nod deze ronde 5 juni. Ronde 7 voor 2e kindje.

Hallo allemaal!
Hoe is het met ons wachtenden? 2 dagen geleden had ik een mooie positieve Ovulatietest. Vandaag een goede steek onderin m'n buik. Spannend...

Ik heb deze maand geen ovulatietesten gedaan maar denk wel dat ik ongeveer weet wanneer mijn eisprong was. Ga er niet vanuit dat het deze maand gelukt is, dus we wachten rustig af

Hoihoi,
Ik sloot vorige keer aan in Nod maart, toen in 1 keer "proberen" een positieve zwangerschapstest. Helaas bleek bij de echo dat er geen hartactiviteit was. Moeten opwekken met medicatie 14 april. Precies 30 dagen daarna mijn menstruatie gekregen. Verwachtte nod is 11 juni (mijn vriend en ik zijn precies die dag 4 jaar samen, hoe mooi zou het zijn om een positieve zwangerschapstest te hebben). Dit is weer de eerste ronde proberen na de miskraam. ?

Spannend Rosie. Hoe voel je je eronder?
Ik probeer relaxed te zijn maar de zenuwen beginnen weer een beetje te komen nu mijn NOD dichterbij komt. Zit nu op cyclus dag 20 en heb sinds een paar dagen last van mijn borsten. Dat lijkt me voor een menstruatie vrij vroeg,.. maar daar tegenover: als ik positief testte voelde ik meestal helemaal niks. ?. Wat kun je jezelf dat al gek maken met wat je allemaal voelt hè? 

Ik doe graag mee. Verwachtte NOD is 25 juni. De 4e poging voor ons eerste kindje. 

Ik ben samen met mijn vriendin en we proberen zwanger te raken via zelfinseminatie. Het is dus een tikkeltje ingewikkelder in ons geval met 2 pogingen per maand. 

Helaas net ongesteld geworden! Dus wil mij heel graag aansluiten bij dit topic. 
NOD: rond 26/06 ?
Hopen op een vruchtbare maand meiden! 

Terug
Bovenaan