NOD juni 2023

[quote quote=10618446]Wat balen booklover. Vier keer al is wel veel! Ik heb in januari ook gehad zoals jij beschrijft nadat ik in dec een miskraam had met zeven weken. Daarna even een break genomen en nu weer ronde 2. Aardig zeurende krampjes vandaag dus ik ben bang dat ik morgen wel ongesteld ga worden,… dus dat wordt dan op naar ronde 3. Met mijn korte cyclus zit ik dan nog steeds goed ik dit topic want dan zou ik eind juni uitkomen met de volgende NOD. Maar goed,.. vooralsnog geen bloed dus nog heel even een sprankje hoop houden. Hoe is het met de andere dames die op begin juni stonden?[/quote]
Ahh voor jou ook rot! Het komt echt zo vaak voor he, lees het continue helaas. Ik voel nu ook de krampjes sinds vanavond, dus ik vrees toch ook door naar ronde 12.

@bzwm haha ja is natuurlijk ook niet verkeerd om gezond te leven ?. Nee dacht mss doen jullie er veel extra voor. Ik hou wel rekening met alcohol en natuurlijk foliumzuur. Verder probeer ik gezond te leven.
@zazoutwee wat voor vitamines gebruik je dan?
@booklover ah wat zuur. Hopelijk mag deze ronde raak zijn en het ook blijven! 

[quote quote=10618450]@bzwm haha ja is natuurlijk ook niet verkeerd om gezond te leven ?. Nee dacht mss doen jullie er veel extra voor. Ik hou wel rekening met alcohol en natuurlijk foliumzuur. Verder probeer ik gezond te leven. @zazoutwee wat voor vitamines gebruik je dan? @booklover ah wat zuur. Hopelijk mag deze ronde raak zijn en het ook blijven![/quote]
Ik kan me voorstellen dat je misschien als het langer duurt wel gaat kijken of je zelf iets kan aanpassen, hoewel dat misschien dan ook juist weer obsessief kan gaan worden. 

Ik weet mijn NOD niet zo goed want mijn cyclus schommelt tussen de 27 en 31 dagen dus zou morgen kunnen zijn maar dus ook pas het weekend. Afgelopen dagen last gehad van krampen maar dat zegt niet zoveel. Heb geen ovulatietesten gedaan dus geen idee of we qua timing goed zaten deze maand, dus ga er vanuit dat ik ergens komende dagen ongesteld ga worden

Ehm ik gebruik minami morDHA en elke dag mama vitamine van Vitals. Als ik eenmaal zwanger ben ook een probiotica erbij. 
Deze merken gebruik ik op aanrader van een orthomoleculair therapeut. Bij mijn eerste zwangerschap gebruik ik een gewone mama vitamine van de drogist,.. denk Davitamon ofzo? Maar toen was ik nog niet echt zo bezig met gezonde voeding en vitamines enzo ☺️. Is ook een prima gezond kind uitgekomen hoor, daar niet van ?

Ik ben ruim voor we startten gestopt met roken, wilde ik altijd al maar nu gelukkig dus gelukt! Verder ook foliumzuur en na een inseminatie wel altijd een "alcoholstop". Meer voor mn eigen gevoel, wil er alles aan gedaan hebben om het te laten lukken. Merk wel dat de smoesjes waarom ik niet drink een beetje op beginnen te raken .. ? We houden het voor onze omgeving geheim, leuk om te verrassen als het is gelukt! 

Nou ik lig er al weer uit hoor dames. Weer een cyclus van 24 dgn dus ik blijft gezellig hangen in de groep want mijn volgende NOD valt met zulke korte cycli ook nog in juni. Hoe is het met de andere meiden die begin juni hadden opgegeven als NOD?

[quote quote=10618665]Nou ik lig er al weer uit hoor dames. Weer een cyclus van 24 dgn dus ik blijft gezellig hangen in de groep want mijn volgende NOD valt met zulke korte cycli ook nog in juni. Hoe is het met de andere meiden die begin juni hadden opgegeven als NOD?[/quote]
Ik ook ongesteld geworden, cyclus van 26 dagen nu. Waarschijnlijk dus ook mijn eisprong gemist afgelopen maand (vorige cyclus was 31 dagen). Komende maand maar weer ovulatietesten doen. Ik blijf ook nog even in deze maand want NOD wordt dus eind juni/begin juli afhankelijk van mijn eisprong

Vervelend om te horen dat het deze ronde niet is gelukt! 

mijn NOD is a.s. Dinsdag en probeer er niet al te veel meer mee bezig te zijn. Heb wel wat krampjes onder in mijn buik maar geen idee of dat een betekenis heeft. Afgelopen ronde ineens een cyclus van 34 dagen en daarvoor afwisselend 28/29dagen. De laatste wachtdagen zijn toch altijd wel erg spannend. Mocht het deze ronde niet lukken ga ik denk ik toch weer ovulatie testen gebruiken. Vind dit zelf met dipsticks zo'n gedoe. Hebben jullie hiervoor nog bepaalde merken die jullie aanraden ?

Terug
Bovenaan