NOD juni 2023

Hoihoi. Ik meld me ook weer aan. Als ik net zo lang de injecties mag zetten als afgelopen ronde dan zou mijn nod op 25 a 26 juni zijn. 

Begin juni zazoutwee, BZWM, gebruiker1041
6 juni Marwi 
11 juni Rosie
14 juni Stabij
16 juni Zeeuwsebrabo
25 juni Tinaax 
25/26 juni Ninna
26 juni Juliaatje

Volgensmij heb ik niet iedereen in de lijst? mocht ik je vergeten zijn, voeg jezelf dan even toe! Houden we een makkelijk overzicht ;) 

@Zazoutwee klinkt heel herkenbaar! Ik heb de laatste week voor de NOD dat ik alles voel en probeer te linken aan een zwangerschap. 

Hopen dat we deze ronde veel positieve testen hebben!?

Hoe doen jullie het allemaal? Laten jullie er dingen voor staan of gaan jullie gewoon door hoe je het deed? Dan bedoel ik bijv. Stoppen met roken stoppen met alcohol stoppen met snoepen en extra sporten dat soort dingen. Misschien nemen jullie extra voedingssuplementen etc etc. Dus wat laten jullie ervoor en wat doe je evt extra om zwanger te worden ? 

Ik doe er niks extra's voor, behalve dat ik uberhaupt gezond probeer te leven. Stoppen met roken, voldoende bewegen en weinig snoepen is uberhaupt verstandig, ongeacht een zwangerschapswens ;-). Ik geloof ook niet dat die dingen nou echt bijdragen. Alcohol hou ik pas rekening mee vanaf een positieve test, de eerste weken is er sowieso nog geen verbinding tussen jouw bloed en je kindje. En om nou 2 weken per maand continu te moeten opletten wat je wel en niet 'mag' is niks voor mij

Fijn dat het herkenbaar is Stabij. 
Wat ik die laatste week heel lastig vind is dat ik mijn cyclus lengte niet zeker weet. Meestal is die 24 dagen maar vorige maand ineens weer 28. Dus of ik moet nu al bijna ongesteld worden of het is aankomend weekend pas. Heb stiekem al getest (negatief) maar dat zou dan in theorie ook nog vrij vroeg kunnen zijn. Irritant als je jezelf zo gek maakt ?

Hoi! Ik doe ook graag mee. Mijn NOD is tussen 31 mei-2 juni, dus ik denk dat ik morgen ga testen. Dit is onze 11e ronde, al 4x een positieve test in handen gehad die toch na een paar dagen over tijd dan weer afloopt (krijgen wel onderzoek inmiddels, maar pas eind juli - dus hoop heeel erg dat het voor die tijd gewoon toch gaat lukken!) 

Wat balen booklover. Vier keer al is wel veel! Ik heb in januari ook gehad zoals jij beschrijft nadat ik in dec een miskraam had met zeven weken. Daarna even een break genomen en nu weer ronde 2.
Aardig zeurende krampjes vandaag dus ik ben bang dat ik morgen wel ongesteld ga worden,... dus dat wordt dan op naar ronde 3. Met mijn korte cyclus zit ik dan nog steeds goed ik dit topic want dan zou ik eind juni uitkomen met de volgende NOD. Maar goed,.. vooralsnog geen bloed dus nog heel even een sprankje hoop houden. Hoe is het met de andere dames die op begin juni stonden?

Terug
Bovenaan