NOD juni versie 5.0

<p>Gelukkig bewaar ik voortaan in een word bestandje alle updated lijstjes dus ik blijf gewoon proberen tot er eindelijk een versie blijft staan!</p><p>Voor degene die op het lijstje willen, laat even je NOD weten, hoeveelste kindje en welke ronde.  </p><p>- KimKim – 20 juni – ❤️  </p><p>- IsaV – 23 juni – 1e kinde – ronde 8  </p><p>- WondertjeDrie – 23/25 juni – 3e kindje – ronde 30 </p><p>- ZusterrB – 23/24 juni – 1e kindje – ronde 9  </p><p>- Foodlover 23.24 juni - 1e kindje - ronde 11</p><p>- mirtjemirtje – 24/25 juni – 2e kindje – 4e ronde  </p><p>- BabsG – 24 juni – 1e kindje – 8e ronde  ❤️ </p><p>- CFK – 25 juni – 2e kindje – 1e ronde   </p><p>- Do’x – 25/26 juni – 1e kindje – 4e ronde  </p><p>- Vennetje – 26/27 juni – 1e kindje – 4e ronde  </p><p>- Mylwen – 26 juni – 1e kindje – 5e ronde   </p><p>- ShanaV – 28 juni – 3e kindje – 1e ronde na MA</p><p>- Liefs van – 30 juni – 2 kindje – ronde 7</p><p>- Ltls - 29/30 juni - 2e kindje - ronde 2</p><p>- Just-me – onbekend – 1e kindje – 3e ronde   </p><p>Voor het delen van een foto:https://postimages.org</p>

@ShanaV goed voornemen! Ik denk dat dat een goede keuze is, ook omdat je er dan denk ik minder mee bezig zult zijn en het ook geen donkere wolk boven jullie gezellige uitje kan brengen. Ik hoop echt voor je dat er een grote verrassing klaar ligt (BFP) wanneer je thuis komt!

@Foodlover ohnee :( Weetje zeker dat het geen innesteling kan zijn? Hoeveel DPO ben je?
Ik ga nu eerlijk naar mezelf zijn en zeggen dat alle testen tot nu toe een indroogstreepje of voorgedrukt testlijntje hebben gehad. Er is dus nog geen enkele echte streep geweest want anders had het verschil tussen 6DPO en 9DPO zichtbaar moeten zijn. Ik vind het gewoon heel raar vanwege alle klachten die ik heb, maar zoals we waarschijnlijk allemaal weten kan je lichaam je gruwelijk voor de gek houden. Ik heb dan ook alle testjes die ik tot nu toe heb gedaan weggegooid zodat ik niet meer kan turen. Ik hoop natuurlijk nog steeds met heel mijn hart dat ik wel zwanger ben en ik in de loop van de dagen een positieve test ga krijgen (ben de hoop nog niet helemaal verloren) maar ik ben nu wel nuchter genoeg om onder ogen te komen dat de streepjes echt geen positieve uitslag waren. 
Ohja en een van de redenen dat ik nu deze conclusie trek is omdat ik ook een ovulatie test heb gedaan zonet. Ik hoorde van zoveel mensen dat dat dan ook positief moet uitslaan. Nou ik kreeg niet eens een tuurstreepje! Helemaal wit. dus zo zie je maar, je kan jezelf flink voor de gek houden. Duimen jullie mee dat er toch nog een streepje zal komen de komende dagen?? 

Oh Vennetje... Uiteraat duimen we!! Je lichaam kan je inderdaad goed voor gek houden! Dat hebben we helaas zelf ondervonden...
Hopelijk kan je jezelf even tegenhouden, hoe moeilijk het ook is en dan pas binnen een dag of twee nog eens testen.
Ik vind tuurstreepjes een moeilijke om te geloven. Ik heb na de MA een aantal keer getest en wit was toen ook echt wit... Dus de hoop niet opgeven!!

@vennetje ik heb het zelfde als @foodlover er trekt wel iets mn aandacht en lijkt een lijntje maar ook weer niet tis lastig...

Nou bij mij lopen ze op en heb de digitale er tegen aan gegooid ? kon mn ogen niet geloven https://postimg.cc/gnRxZWB8 vind allemaal dood eng hoor en mega spannend? (deze moest op de andere topic haha)

@WondertjeDrie hoe voel jij je? Al enig idee of het raak is deze ronde? Nog geen signalen van een naderende ongesteldheid? NOD komt steeds dichterbij.. zo spannend! Ik ga in elk geval voor je duimen!

Terug
Bovenaan