Hi dames, alweer een topic verder zie ik ?
@Vennetje, wat goed dat je de redactie gemaild hebt! En ik hoop zo voor je dat toch nog blij verrast wordt over een paar dagen!
Gefeliciteerd aan de dames met een positieve test❤️
Ik had gister en vanmorgen wat spanning voor mijn afspraak met de huisarts, maar ze was zo lief ? Was meteen over zodra ik er zat. Ze hoorde me even aan en vroeg of ze mn temp grafiek mocht zien, zegt ze heel droog; nou daar kan ik niet echt iets van maken ? Ik dus ook niet, het ligt dus niet helemaal aan mij ? Ze vroeg wat ik prettig vond, en kreeg meteen een verwijzing, om eens met de gynaecoloog te sparren over adviezen en ideeën en zo ook onze onzekerheden kwijt te kunnen. En wellicht een testje als het daarop aan komt om uit te sluiten dat er niet geks is. Maar vooral: blijf vertrouwen op je lijf, want tot een maand of drie geleden heeft het goed gewerkt, het is nu alleen van slag. Had dat wel even nodig merkte ik, want ik raakte dat vertrouwen een beetje kwijt met deze rare cyclussen. Tot mijn verbazing waren ze op de afdeling gynaecologie net zo lief en heb ik donderdag (!) al een telefonisch consult ter kennis making en om vragen te kunnen stellen. Stom verbaasd, ik had mijn agenda al open bij augustus hahaha? Ik was zo opgelucht dat ik zo serieus werd genomen, dat ik in de auto spontaan begon te huilen ? en zoals mijn vrouw zegt: jij huilt nooít! Ondanks dat mijn lijf nog steeds raar doet, geeft dit wel weer een beetje rust…
Sorry, ik moest het geloof ik even kwijt ☺️