@Just-me wat fijn, doet zo goed als ze meedenken en meelevend zijn hé! En wat goed dat je bent gegaan. Wie weet, moet je binnenkort op een echo komen om eens te kijken hoe het eruit ziet en zit er een kleine kruimel in je buik! (Hoop het zó voor jullie!)
@Liefs van, ja echt hoor, 5 versies. En ik dacht alleen maar 'we hebben dit gewoon nodig, dit kunnen ze niet maken.. ik maak er gewoon weer een aan! (en dat x 5). Welke ronde en hoeveelste kindje kan ik op het lijstje zetten?
@WondertjeDrie nou dat geloof je dus niet, inderdaad ik heb getest. En ik had dus die 'bijna over de datum' testen van zwanger&kids.. wat denkje? ONGELDIG! en ik had er 2 gedaan zodat ik mezelf kon overtuigen als de één wel iets zou laten zien en de ander niet dat het dus een voordruklijntje was, maar beide zijn dus niet goed! De een geeft helemaal niks weer, alleen een volledig wit scherm en de andere 6 lijntjes zowel horizontaal als verticaal. (en dat is dan ook weer niet de bedoeling, ondanks dat ik graag meer dan 1 duidelijk lijntje wil, hahaha).
Dus ik meteen foto's gemaakt en naar hun toegemaild dat dat niet helemaal normaal is.. urine was al weg dus heb t maar erbij gelaten voor vandaag.. dussss morgen nieuwe ronde nieuwe kansen!