NOD juni versie 5.0

@isaV ik weet het nog niet.. Misschien dat ik het nog een paar maandjes aankijk. De eerste maanden waren we ook niet heel bewust ermee bezig dus misschien dat ik eerst 12 maanden bewust bezig volmaak.. Heb al eens eerder bij het ziekenhuis gelopen en heb nog niet zoveel zin om een heel traject weer in te gaan ?

Oh heftig @foodlover. Ik hoop zo voor jullie dat t snel raak is.??
Ik was net bij mn schoonouders eten waarbij ik uit t niets moest overgeven. Niet alleen heel vreemd en gênant maar ook verdacht dus! Ze gingen meteen vragen stellen of ik niet zwanger kon zijn, haha. Heb t maar een beetje ontkend allemaal. Heb trouwens een bericht gestuurd naar ouders van nu en kreeg de volgende reactie :
Hoi Iris, 

Bedankt voor je berichtje. Wat vervelend dat je problemen hebt met ons forum. Ik zie aan de achterkant dat het inderdaad niet helemaal goed gaat met jouw topics. Heel vreemd, ik zie voor nu niet wat er mis gaat. Ik vraag ons IT team om mee te kijken.
Ik kan de topics allemaal weer openen, maar wellicht is dat een beetje dubbelop. Mocht jouw laatste topic weer niet werken, zou je mij dan direct willen mailen? Dan kan ik ervoor zorgen dat-ie weer online komt en hoef je geen nieuw topic aan te maken.

Excuses voor het ongemak!

- hopelijk blijft dit topic dus bestaan!

@vennetje en waar is dan het oorspronkelijke forum gebleven? ik kan de topics nog steeds niet openen bestaan niet. heel vreemd want ik krijg geen enkele reactie?heb je nog een testje gedaan??

Hi dames, alweer een topic verder zie ik ?
@Vennetje, wat goed dat je de redactie gemaild hebt! En ik hoop zo voor je dat toch nog blij verrast wordt over een paar dagen!

Gefeliciteerd aan de dames met een positieve test❤️

Ik had gister en vanmorgen wat spanning voor mijn afspraak met de huisarts, maar ze was zo lief ? Was meteen over zodra ik er zat. Ze hoorde me even aan en vroeg of ze mn temp grafiek mocht zien, zegt ze heel droog; nou daar kan ik niet echt iets van maken ? Ik dus ook niet, het ligt dus niet helemaal aan mij ? Ze vroeg wat ik prettig vond, en kreeg meteen een verwijzing, om eens met de gynaecoloog te sparren over adviezen en ideeën en zo ook onze onzekerheden kwijt te kunnen. En wellicht een testje als het daarop aan komt om uit te sluiten dat er niet geks is. Maar vooral: blijf vertrouwen op je lijf, want tot een maand of drie geleden heeft het goed gewerkt, het is nu alleen van slag. Had dat wel even nodig merkte ik, want ik raakte dat vertrouwen een beetje kwijt met deze rare cyclussen. Tot mijn verbazing waren ze op de afdeling gynaecologie net zo lief en heb ik donderdag (!) al een telefonisch consult ter kennis making en om vragen te kunnen stellen. Stom verbaasd, ik had mijn agenda al open bij augustus hahaha? Ik was zo opgelucht dat ik zo serieus werd genomen, dat ik in de auto spontaan begon te huilen ? en zoals mijn vrouw zegt: jij huilt nooít! Ondanks dat mijn lijf nog steeds raar doet, geeft dit wel weer een beetje rust…

Sorry, ik moest het geloof ik even kwijt ☺️

Hallo allemaal,
Daar zijn we weer de 5.0 versie was er voor nodig om het weer te gaan doen.
Ik wil ook wel op t lijstje met m'n latere eisprong is mijn NOD nu 30 juni/1 juli spannend dus zo op het wachtbankje. Ben er eigenlijk heel relaxt onder tot nu toe.

Ik ga jullie berichtjes hier even terug lezen.
Liefs

@Just-me wat fijn, doet zo goed als ze meedenken en meelevend zijn hé! En wat goed dat je bent gegaan. Wie weet, moet je binnenkort op een echo komen om eens te kijken hoe het eruit ziet en zit er een kleine kruimel in je buik! (Hoop het zó voor jullie!)
@Liefs van, ja echt hoor, 5 versies. En ik dacht alleen maar 'we hebben dit gewoon nodig, dit kunnen ze niet maken.. ik maak er gewoon weer een aan! (en dat x 5). Welke ronde en hoeveelste kindje kan ik op het lijstje zetten?

@WondertjeDrie nou dat geloof je dus niet, inderdaad ik heb getest. En ik had dus die 'bijna over de datum' testen van zwanger&kids.. wat denkje? ONGELDIG! en ik had er 2 gedaan zodat ik mezelf kon overtuigen als de één wel iets zou laten zien en de ander niet dat het dus een voordruklijntje was, maar beide zijn dus niet goed! De een geeft helemaal niks weer, alleen een volledig wit scherm en de andere 6 lijntjes zowel horizontaal als verticaal. (en dat is dan ook weer niet de bedoeling, ondanks dat ik graag meer dan 1 duidelijk lijntje wil, hahaha).
Dus ik meteen foto's gemaakt en naar hun toegemaild dat dat niet helemaal normaal is.. urine was al weg dus heb t maar erbij gelaten voor vandaag.. dussss morgen nieuwe ronde nieuwe kansen!

@foodlover, kan dat wel begrijpen dat je nog geen zin hebt in ziekenhuizen als je er al een keer hebt gelopen.. ik hoop dat het alsnog snel raak is nu!
@Vennetje, super dat je dat hebt gedaan en helemaal mee eens dat we het nodig hebben ? Ohh ik ben toch zo benieuwd naar je test die gaat vertellen dat het echt zo is! Dat je moest overgeven is echt wel heeel apart en een teken? ? Heb je al opnieuw getest?
@Just me, wat fijn dat ze zo begripvol waren! Dat helpt wel echt hè, ik vond het ook erg fijn. Je wordt tenminste eens echt serieus genomen en het geeft vertrouwen. Hopelijk brengt het ook wat voor je!
 Ik heb even 2 dagen in n hoekje zitten mokken en ongesteld zitten wezen en nu ben ik weer terug ? en positief! Morgen vaccinatie ?? en volgende week cyclus scan dus ben erg benieuwd. Mijn bloeduitslag zal ook wel snel binnen zijn nu dus weer iets om naar uit te kijken. En weer aan de klus ?

Terug
Bovenaan