NOD juni versie 5.0

Lieve dames, dank voor jullie berichten. Ik mag volgende week voor bloed onderzoek en een echo.. de gynaecoloog denkt mogelijk aan pcos… Ondanks ik verder niet echt voldoe aan de overige klachten. Maar ze gaan eerst alles eens bekijken en dan horen we hoe het ervoor staat. Zijn er hier dames mee bekend? En wat er bijvoorbeeld aan te doen is? Ik wil eigenlijk niet googelen want van wat ik zag, word ik daar nu niet bepaald door gerust gesteld ?

@Just me Wat fijn dat je voor onderzoek mag. Dat is een beetje hetzelfde als wat ik nu heb laten doen/ga doen. 
Ik heb geen ervaring met PCOS maar het lijkt mij ook best naar.. De gynaecoloog zal je er vast alles over kunnen vertellen en je erbij ondersteunen waar nodig.
Oke, ik ben echt even zo benieuwd naar nog of er nog andere dames getest hebben? 

@Vennetje, geen nieuws is goed nieuws of juist niet? :s
Ik krijg vanmiddag mijn vaccin dus als ik niet meer reageer hier dan weten jullie genoeg LOL. Heb best wel schrik eerlijk gezegd maar het is voor een goed doel.

Hé dames

net een actiontest gedaan. En een heel minuscuul licht lijntje te zien, maar ook alleen als ik de cassette eraf haal. En ook niet op foto te krijgen. Geen idee of dit een voorgedrukte lijntje is. Maar dit had ik dus ook continu bij de sensitest dus ga er maar vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden maandag. 

Terug
Bovenaan