NOD juni versie 5.0

Het lukt me de hele tijd niet om te reageren, dus ik blijf maar gewoon proberen ?. Je zou met dat verwijderen bijna denken dat we niet zwanger mogen worden meer, deze maand ?.

@Kimkim en @BabsG Proficiat!!

@Vennetje Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de streepjes eigenlijk niet zie op foto, al wil dat natuurlijk niet zeggen dat ze er niet zijn. Ik zal blijven duimen!!

Ik heb er deze maand wel echt last van, dus dat gaan komend weekend z’n tegenvaller zijn. Ik ben echt misselijk, veel last van ongesteldheidskrampen (wat eigenlijk nog wat vroeg is), erg moe en steken en gewoon een bleh gevoel. En toch wil ik mezelf blijven voorhouden dat dit niks is, want ook dit heb ik al vaker gehad. Toen ik het vanmorgen bij mijn vriend aangaf, zei hij ook al dat dit niet de eerste keer was dat ik dit zei. Zet je wel weer meteen met 2 voeten terug op de grond ?.

Edit: Yes, eindelijk ?

Spannend hoor voor de dames waar het bijna zover voor is!
@Mylwen, lastig blijft dat he dat je gewoon eigenlijk niet uit kan gaan vanuit het gevoel van je lichaam. Het is bijna zo ver, ben heel benieuwd!
@Vennetje, wat jammer dat de testen nu nog negatief zijn. Je hebt nog wel een paar dagen, wie weet. :)

@itsMarly je bent er weer ik kon niet meer op je reageren maar wat jammer zeg dat je ongesteld bent geworden?hoeveelste ronde was het?

Ohh ik heb hem weer gevonden hoor! 
@KimKim gefeliciteerd!
@Vennetje, neee ik dacht echt dat het raak was hoor. Misschien komt het nog wel ik duim heel hard mee voor je! 
@BabsG Wauw!! Gefeliciteerd die is duidelijk! Voor mij was het toch geen lucky NOD helaas :( 
@Mylwen inderdaad hahaha wat slecht he! 
@WondertjeDrie, rottig hoor :( maar geen bloed is moed he ;)
@It's Marly ik heb jouw bericht niet gelezen maar wat vervelend dat je ook al ongesteld bent geworden.
Hier mega ongesteld vandaag dus dat is nu ook helemaal duidelijk. Voelde het ook al goed aankomen deze maand. Ga maar eens bellen naar de verpleegkundige voor een scan/echo en bloed prikken staat ook al op de planning. Ben op een bepaalde manier wel extra verdrietig en teleurgesteld deze maand ookal was er ik jusit minder mee bezig en voelde eigenlijk al dat het niks was. Nou dat helpt dus niet voor mij lol.

Ronde 8 was dit.. Nog niet super lang bezig maar wel erg lang voor mijn gevoel.
Ik krijg deze onderzoeken alleen omdat ik vroeger Chlamydia heb gehad. Maar ze zei omdat ik ervoor behandeld ben dat het best wel eens kan meevallen. :) Dat kunnen we bevestigen door de antilichamen en met de inwendige echo/scan kun je blijkbaar ook al veel zien. Als er vocht zit dan kun je ervanuit gaan dat er schade is. En ik ga dan ook een ei zien (als het goed is haha) wat voor mijn gevoel ook super fijn gaat zijn!

@vennetje
zit op 13 dpo, dag 30 van m'n cyclus! Het bloeden is alweer gestopt haha had voor niks een tampon in.. Test is ook nog spierwit! Maar herken dit wel van m'n naderende menstruaties, het is nooit in 1x BAMMM. Heel irritant want zo hou ik hoop ?

Terug
Bovenaan