Nod juni

Nee gewone testen! En idd wachten is vreselijk haha. Maar als ik mn gevoel moet volgen dan moet ik denk door naar de volgende ronde

MienMa idd gewoon door testen. Wat ik van de arts in het ziekenhuis heb gehoord is dat als de man ziek/koorts heeft gehad kan het wel 3 maanden duren voor het zaad weer normaal is... Ik hoop niet dat dit bij elke man zo kan zijn maar zou wel rot zijn als dit zo is. 
*ik weet dit omdat onze 1e zaadonderzoek niet goed was en kon pas na 3 maanden nog een keer inleveren. Het herstel van zaad duurt 3 maanden zei ze. Terwijl mijn vriend voor het laatst ziek was geweest 6 jaar geleden. Of er is iets anders aan de hand hier maar dat weten we nog niet 

Hoi dames, 
Ik zit vandaag op dag 80 en nog steeds geen menstruatie. Wat frustrerend is dit zeg :( ik maak me best wel zorgen. Ben 2 weken geleden maar naar de huisarts geweest en die heeft me doorverwezen. A.s. dinsdag heb ik een echo in het ziekenhuis. Ik had gehoopt voor die tijd in ieder geval wel weer ongesteld te zijn, maar helaas. 

Mijn eisprong gevonden, eindelijk een ong nod datum ingevuld ? onregelmatige cyclus.. hoop dat iedereen snel een positieve test ma hebben. ?
1 juni – gebruiker 10129879 – 22 jaar – ronde ? – 1e kindje
1 juni – Kleine – 30 jaar – ronde 2 – 2e kindje
1 juni – Daan – 31 jaar. Ronde teveel. 1ste kindje.
2/3 juni – Noorr- 29 jaar – 3e3reonde – 1e kindje
3 juni – Anky – 31 jaar – ronde 1 – 2e kindje
3 juni – Knufeltjeeee
3 juni- M-37 jaar- ronde 1 na miskraam ( 7 totaal)- 1e kindje
6 juni – Lapjesendraadjes – 36 jaar – ronde 8 – 1e kindje
6 juni – Vera- 24 jaar – ronde 1 – 1e kindje
7 juni – JoHanna – ronde 13
8 juni — Eline xx — 1ste ronde — 1e kindje
8 juni — Susannaaa — 27 jaar — 1e ronde — 2e kindje
9 juni – jojooxx – 22 jaar – ronde 1 – 1e kindje
12 juni – Roos – 32 (9 juni 33) – ronde 11 – 2e kindje
14 juni – Alison- 32 ( in juni 33) ronde 1 na miskraam ( totaal ronde 3 ) – 1e kindje
16 juni – Muts – ronde 5
16 juni – Memmie (26j) – ronde 1 – 2e kindje
16 Juni – Kersencake – ronde 1 – 2e kindje
18 juni – Kriebelbeestje (31) – ronde 7 – 2e Kindje 
20 juni – liefdebenjij – 27 jaar – ronde 3 – 1e kindje
21 juni – WilKindje – 25 jaar – ronde 6 – 1e kindje
22 juni – Pientie – 27 jaar – ronde 1 – 1e kindje
23 juni – NWJ – 24 jaar – ronde 8 – 1e kindje
25 juni – Flora – 27 jaar – ronde 2 (met letrozol/pregnyl) – 1e kindje
26 juni – Mandareintje – 31 jaar – ronde 12 – 1e kindje
29 juni – Sandra – 30 jaar – ronde 3 – 1e kindje
30 juni – Tulpelientje- 26 jaar – ronde 10- 1e kindje

[quote quote=10209906]Nee gewone testen! En idd wachten is vreselijk haha. Maar als ik mn gevoel moet volgen dan moet ik denk door naar de volgende ronde[/quote]
je lijf kan je ook echt in de maling nemen he. Ik had vorige ronde ineens zulke rare klachten die ik normaal niet had dus ik dacht zou het dan toch... maar helaas.

MienMa ik zou inderdaad ook doorgaan.
Wat vervelend Zeeuws-meisje! Had je daarvoor wel een (redelijk) normale cyclus?

Mijn vraag ging ook meer over seks hebben. Heb dus de lh piek gevonden gisteren dus dat betekend dat tussen gisterochtend en morgenochtend (48 uur) mijn ei gaat springen. We hebben seks gehad eergisteren en gisteren. Moet het vandaag en morgen dan ook?

Tja, lastig.. ik weet dat zelf ook nooit zo goed. Het advies is vaak in je vruchtbare periode om de dag. Maar soms hoor/lees je ook iedere dag en ik las laatst ergens dat als je precies je eisprong weet je zelfs 2x per dag kunt doen.
Ik zou het vooral proberen leuk te houden en dat het niet zo zo'n 'moetje' wordt. 

Terug
Bovenaan