Nod juni

Mijn NOD is op 9 juni.
Allemaal vage klachten die ik normaal niet  heb. Vanmorgen een vroege test gedaan maar helaas nagatief. Had ik em maar nooit gedaan.... 
Ik heb een cyclus van 42 dagen en dat vind ik al lang maar als ik dat zo lees hier valt dat nog wel mee ;-) 
Mijn 5e ronde is het en net zijn de pukkels door gekomen dus ik vrees dat het op naar ronde 6 wordt. 
Jullie al nieuws?

[quote quote=10209813]Ah wat balen lapjesdraadjes.. Veel sterkte ermee. Weet je al wat ze dinsdag gaan doen bij de intake?Kriebelbeestje, wat spannend! Wat verwacht je van het plan? Ik wacht nog steeds heel geduldig op m’n eisprong.. muh![/quote]
Volgens mij gaan ze dinsdag gelijk al een echoscopisch (incl inwendig) onderzoek doen (dit hoorde ik van iemand in mijn omgeving die ook een intake had gehad). En ik verwacht dat mijn man een potje meekrijgt of moet vullen. We hebben allebei al vragenlijsten moeten invullen. Verder weet ik t gewoon niet. Ik hoop gewoon dat ze zeggen dat het er bij mij goed uitziet en dat ik wat geduld moet hebben. Als ik te weinig eitjes zou hebben of andere problemen, dan zou dat wel een klap zijn!

Hii ladies
Mijn nod is 9 juni en ik heb op 6 en 7 juni een vroege zwangerschapstest van kruidvat gedaan. Beide met een plusje, dus positief.
Maar hoe betrouwbaar zijn die testen eigenlijk....

@kriebelbeestje Ik heb totaaaal geen ervaring met ovulatie testen.. maar je zou haast zeggen van wel. 
@Cinzi een plusje betekend zeker zwanger! Gefeliciteerd!! :)

Ik heb af en toe heel licht bloedverlies, lage rugpijn, beetje hoofdpijn, lichte buikpijn en het is gevoelig daar beneden...
Allemaal tekenen die ook bij een menstruatie kunnen horen, daarom twijfel ik aan die "vroege"  testen...
Als ik morgen een normale test zou doen, zou die al kunnen werken of moet ik echt tot mijn nod wachten?

Terug
Bovenaan