Nod juni

Kriebelbeestje, die van vandaag springt er uit. Ik gok dat er een ei onderweg is! Ik heb alleen geen ervaring met de tests, dus hoeveel je aan mijn raad hebt weet ik ook niet;)

Wat een lange cycli zag ik voorbij komen, phoe! Ik was van plan om al veel eerder terug te gaan naar de gyn als mn ei wegblijft.. Misschien een beetje ongeduldig. Maargoed, ik zit nu pas op cyclusdag 22, dus hopelijk komt hij nog gewoon (NUUUUUU!!!) en heb ik ook een NOD in Juni. 

Draadjesenlapjes, dat klinkt vergelijkbaar. Bij mij hebben ze toen inderdaad bij de intake een echo gemaakt en de vragenlijst ter plekke. Een vriendin moest ook bloed laten prikken, maar dat was bij mij niet. Ik duim voor je dat het allemaal in orde is. Hoe ben je er onder? Kun je het relativeren of vind je het wel spannend?

@sandra vdp: ja echt heel vervelend. Mijn langste cyclus was 36 dagen, dus dat valt nog mee. Ik heb tot nu toe 30 34 36 36 en nu dan 80 gehad. Daarvoor heel lang de pil geslikt dus geen idee hoe mijn cyclus daarvoor was ?
@kriebelbeestje: ik had het inderdaad gelezen bij jou. Vervelend he? Dat je elke ochtend hoopt dat je ongesteld bent geworden. Fijn dat je in ieder geval weer ongesteld bent geworden. Hopelijk nu ook weer bijna (of niet in de positieve zin haha). Was je ermee naar de huisarts geweest? En heb je altijd een langere cyclus of zomaar ineens nu een uitschieter? 

Zeeuwsmeisje Ik was gestopt met de pil en gelijk zwanger van de eerste. Na de bevalling weer gestart met de pil en sinds mei 2018 gestopt met de pil. Toen cyclussen gehad van 38 39 43 53 39 en toen 134. Dus zit nu pas in ronde 7 maar al wel een jaar bezig. Maar ik ben begonnen met de pil rond mn 16e ofzo dus ja geen idee hoe toen mn cyclus er uit zag. Ben nu 31. En 1e keer gestopt met de pil in 2015. Bevallen 2016. Begonnen met de pil 2016. Gestopt met de pil mei 2018 en nu wachten tot ik niet meer ongesteld wordt of een regelmatige cyclus krijg . 

@kriebelbeestje
Bij mijn 1e kindje waren wij ook 8 maanden bezig voor het lukte, (prematuur 34+4 wkn) bevallen in 2016.

Terug
Bovenaan