Nod juni

@Kriebelbeestje dat is spannend!Ik hoop dat het werkt.
@Mienma wat een korte tijd zit er bij jou tussen.Spannend inderdaad,wachten duurt altijd lang..

Hoi allemaal,
Al een paar weken lees ik hier af en toe mee, en het lijkt me fijn om af en toe mee te kletsen. 
Mijn vriend en ik zijn begonnen voor onze eerste ronde. Aan de ene kant wil ik er heel chill in zijn en zien hoe het gaat, aan de andere kant kan mijn hoofd eigenlijk aan niets anders denken.
Mijn NOD gaat 21 juni zijn. 
Gefeliciteerd aan diegenen die al een positieve test gehad hebben!
En voor de rest duim ik net zo hard mee als voor mezelf.
Groetjes,
Lena 

Dankjewel allemaal! Blijf nog voorzichtig blij.. vanochtend weer test gedaan en nog steeds een heel licht streepje maar deze was van een ander merk en na onderzoek erachter gekomen dat deze minder gevoelig is als de test van gisteren.. Iig nog steeds niet ongesteld dus morgen maar weer testen..

@Marroussia gisteren of vandaag.. Maar ben nog maar 3x ongesteld geweest na de bevalling van mn dochter. Tussen de eerste en tweede menstruatie zat 39 dagen en tussen 2e en 3e menstruatie 30 dagen. Voor mn eerste zwangerschap zaten mn cylussen op 28-36 dagen. Dus misschien ben ik ook wel veels te vroeg aan het testen en was mn NOD dit keer veel later. 

Vanochtend om haf 5 positieve test op nod.
Maar net wel rood bloedverlies... 
Zou het dan alsnog fout gaan? pfff

@Dat maakt het inderdaad wel moeilijk uit te gaan van een Datum.Maar een streepje is een streepje natuurlijk!Welke testen had je gebruikt?
@Cinzi nou wil ik je eigenlijk feliciteren maar bloedverlies maakt het natuurlijk heel spannend voor jou...Is het veel bloedverlies?En hoe voel je je verder?

Terug
Bovenaan