Nod juni

@Cinzi hoe hou je het vol? zal helemaal gek worden van de onzekerheid! pfff... word nu al gek met alles wat ik wel voel.. krampjes, lage rugpijn, hoofdpijn & misselijk.. hahahaha!
hoop zo voor je dat het zo is en je lekker mag genieten van een mooie zwangerschap met zo min mogelijk "kwaaltjes"

@ sanne star
Maar echt he... bij mijn 1e kindje had ik geen druppel bloedverlies en lukt het pas na 8 maanden. Hij werd overigens wel te vroeg geboren (34+4) Was ook geen enkel moment misselijk in de hele zwangerschap.
Nu zit ik in ronde 2, heb ik licht en helder bloedverlies gehad, ben af en toe licht misselijk. Maar test wel steeds positief. Het houd me zeker snachts wakker. Gedachten van of het niet alsnog fout gaat deze dagen enzo. 

Goedemorgen dames.. 
Ik weet het niet meer hoor! Test blijft zo licht.. Gisteren moest ik hem wel open breken om het goed te zien maar vandaag hoeft dat iig niet.. Ik denk dat ik alles maar even een paar dagen aan de kant gooi en dan wel weer verder zie

Susanna, bij mij bleef die action test ook zo licht. Ik ben toen 2v5 gehaald van kruidvat en was duidelijker, ook niet dr knalstreep die ik verwacht heb! Nu 34 weken zwanger.

Morning ladies
Vanochtend dus met clear blue getest en er kwam een plusje. Maar ook een beetje rood bloed bij afvegen, wel minder dan die keer van gisteren. 
(ps lukt me niet om een foto te uploaden via mn telefoon)

Oh en ik heb sinds de afgelopen dagen opeens meerdere aften in mijn mond...
zo pijnlijk... kan door hormoonwisselingen komen had ik gelezen...

susannaaa koop anders even een duurdere waarbij het beter zichtbaar is. cb is wel duur maar als je al 2 keer een streep hebt, dan zal die nog duidelijker zijn. Of 2 x de test van Kruidvat voor 5 euro.

Terug
Bovenaan