Nod juni

@marroussia, eerste keer getest met een test jezelf zwangerschapstest en vandaag met die van de action.
@Cinzi he... wat naar. Hoe gaat ie nu? Nog steeds bloedverlies?

@maroussia
Ja lastig he. Het was wel rood, maar zag geen stolsels, en tot nu toe 1x rond een uur of 2. Daarna niks meer gezien, wel heel licht kramp en wat lage rugpijn.
En heb af en toe een soort opvlieger, dan gloeien mijn wangen helemaal op. 
Maar ben ook verkouden dus daardoor kan ik me ook wat belabberder voelen.. verstopte neus, last van mn nek. 

@Susannaaaa
Tot nu toe was het 1x, hopelijk blijft het daarbij.
Ik ga sowieso morgen mn laatste test doen. 
Het loopt zo totaal anders dan bij mijn 1e kindje. Daarom vertouw ik de test uitslagen ook niet icm mn bloedverlies.

@Cinzi
Het loopt bij mij nu ook zo anders dan bij mn eerste zwangerschap. Toen had ik gelijk een dikke vette streep.. ik ga morgen ook nog een keer testen. Laat je weten hoe het is gegaan?
@Mienma
Ik gun jou ook een giga dikke vette positieve test en hopelijk heb je die snel in handen ?

@MienMa; denk dat een heleboel mensen "jaloers" zijn op de positieve testen! vooral omdat sommige al zo lang (langer dan een jaar) bezig zijn maar dat het elke maand toch steeds niet lukt.

ik heb mijn NOD waarschijnlijk pas rond 20juni maar het kan ook eerder zijn (deze cyclus dag 5 de koper spiraal er uit laten halen dus weet nog niet echt wat me lichaam gaat doen, was ook maar 7dgn dit x daardoor ongesteld i.p.v. 3weken) zie enorm op tegen die dag.. ja, het is pas de eerste ronde maar ik denk dat de meeste vrouwen wel erg nerveus, gestrest en gespannen zijn in de eerste ronde.. ook omdat het nieuw is en je opeens van alles voelt en steeds maar hoopt van laat het a.u.b. meteen raak zijn en laat mij ook niet 1 van die vrouwen zijn die ook langer dan een jaar bezig is.

maar vroeg of laat is (hopelijk) iedereen een keer aan de beurt, dus geef de moed niet op en geniet van het proberen! positief denken helpt je door deze periode heen!

@Susannaaa die van de action zijn bij mij altijd spierwit dus als die een streepje geven...heb je geen foto?
@Cinzi gelukkig dat het bij 1 keer is gebleven!!Ik ga echt voor je duimen dat het goed zit!
@ Mienma ik herken jouw gevoel wel..Ik gun het iedereen maar zou zelf zo graag aansluiten.. 
@Sanne idd hoe moeilijk het soms ook is maar positief blijven denken maakt het soms iets makkelijker..

@ marrousia @susannaaaa
Ja ik laat het morgen ochtend meteen weten als ik getest heb.
En als ik niet weer helder rood bloed verlies heb gehad dan moet ik er maar vanuit gaan dat het toch goed zal zitten... al geloof ik dat natuurlijk pas echt als een echo dat bevestigd...

Terug
Bovenaan