Nod juni

Gebruiker10125543 Mehhh wat ontzettend ***. Het is inderdaad niet leuk. Super onzeker allemaal en iedere keer dat je naar de wc gaat hopen dat je menstruatie zich niet aandient. Ik hoop dat je man snel thuiskomt en het in ieder geval met hem kunt delen, en anders lekker hier je hart luchten.
Nansie toch wel opvallend dat je wat kwaaltjes hebt, maar ik herken ook die onzekerheid daarbij... Ik denk bij sommige dingen ook is het geen toeval, of ben ik niet gewoon ziek aan het worden? Ik ga ook op z'n vroegst woensdag pas weer testen. Ochtendurine hoeft niet per se, maar wordt wel aangeraden omdat dit het meest geconcentreerd is. Staat ook in de bijsluiter (tenminste bij de test die ik heb) dus ik zou voor het beste resultaat zou ik toch wel 's ochtends testen.

Zie nog steeds dat je op je NOD wacht sandra, spannend hoor! Duim nog steeds met je mee! Vind t wel knap dat je zolang wacht met testen! Dacht eerst ook zo maar ging toch snel toen kriebelen en kreeg test drang ?
ik heb a.s zaterdag eindelijk me eerste echo, ben zo benieuwd en vind t zo spannend! Vind t zwanger zijn tot nu toe nog niets aan.. veel misselijk en lust zoveel niet meer! Al die kwaaltjes zijn echt niet prettig hoor! Maar moet ze maar voor lief nemen..
voor de andere meiden die ook nog wachten wil ik toch even succes wensen en dat jullie maar snel positief mogen testen! ❤️

Ik kon niet langer meer wachten en heb vanochtend een test gedaan. Helaas was die negatief. En echt prompt 10 min later voelde ik onder in mijn buik het ongesteldheid gevoel en ja hoor.. daar was het. Maar niet super veel. Paar rode slijmproppen, maar dat is gewoon ongesteldheid toch?

Wat balen Nansie... Hier helaas hetzelfde verhaal.
Gisterenmiddag op het werk ineens kramp en ja hoor.. ongesteld. Wat kan je lijf je toch voor de gek houden. Allerlei kwaaltjes en een te late menstruatie en daardoor ga je toch stiekem hopen.
Hopelijk hebben we deze maand allebei meer succes!

SanneStar gaaf je eerste echo! En 'ze zeggen' dat die misselijkheid etc minder wordt in de loop van je zwangerschap. Misschien geeft dat je goede hoop dat het niet blijvend is ?

Ohh wat naar voor jullie dat jullie toch ongesteld zijn geworden! Had zo graag gelezen dat er nog een positieve test zou zijn! 
En ja die eerste echo is zo spannend! Vooral omdat ik dan eindelijk krijg te horen of t allemaal goed zit en hoeveel kindjes er nou in me baarmoeder zitten.. heb zo een gevoel dat het er 2 zijn.. en lees indd veel dat die eerste 3 maanden een hel zijn en daarna dat t vaak beter gaat.. zit vandaag op 7 weken en tel al af naar het 2e trimester! 
Succes volgende maand zal zeker af en toe mee lezen hoe t met jullie gaat en of er een mooie positieve knal test komt/is!

SanneStar lief van je! Heel veel succes en plezier met je echo! Laat je ons weten of alles in orde is en.. hoeveel baby's het worden ?

Terug
Bovenaan