Nod juni

Helaas, mijn menstruatie is begonnen? 
Eisprong heb ik gevoeld, dit was 15 juni. Alleen ben ik nu dus al ongesteld. 12 dagen na eisprong. Is dat niet vreemd? Of komt dat vaker voor? 
Ik had echt het gevoel dat ik wel eens zwanger kon zijn.. witte puntjes op mijn tepels, blauwe ader die duidelijk was, emotioneel... Maar het mocht niet zo zijn.
Ik meld me in het juli topic ☺️

Mijn NOD is ook 29 juni ?
Wanneer je kunt testen hangt denk ik echt van persoon tot persoon af. Ik lees hier verhalen van meiden die een paar dagen voor hun NOD al een positieve test in handen hebben en meiden die zelfs dagen na hun NOD nog negatief testen, maar later wel zwanger blijken te zijn.
Gebruiker het zou nog steeds kunnen, die positieve test kan even op zich laten wachten. Of is je menstruatie inmiddels echt doorgekomen?
MSnegeneen nee is niet gek, mijn eisprong is (volgens mij, testen zijn nog nooit echt overduidelijk geweest) altijd wat later in mijn cyclus, rond dag 18.

[quote quote=10217373]Mijn NOD is ook 29 juni Wanneer je kunt testen hangt denk ik echt van persoon tot persoon af. Ik lees hier verhalen van meiden die een paar dagen voor hun NOD al een positieve test in handen hebben en meiden die zelfs dagen na hun NOD nog negatief testen, maar later wel zwanger blijken te zijn. Gebruiker het zou nog steeds kunnen, die positieve test kan even op zich laten wachten. Of is je menstruatie inmiddels echt doorgekomen? MSnegeneen nee is niet gek, mijn eisprong is (volgens mij, testen zijn nog nooit echt overduidelijk geweest) altijd wat later in mijn cyclus, rond dag 18.[/quote]

Net weer bruinige afscheiding wat gestopt was. Maar kan nog niet van menstruatie spreken. Ik wordt er langzamerhand een beetje gek van. Ben ik nou ongesteld of is het innestelingsbloed. Met een negatieve test denk ik dat er toch iets op gang komt. Aan de andere kant wat ik nu heb, heb ik nog nooit eerder gehad. Het is de onduidelijkheid wat me bezig houd. Zou ik nog kans maken ? 

Gebruiker10132135 Heel frustrerend! Ben bang dat je niet veel kunt doen dan (zucht...) vooral afwachten. Het lijkt me nog steeds een goed teken dat er nog geen echt bloedverlies is zoals bij je menstruatie. Je zegt zelf al dat je dit op deze manier nog nooit eerder hebt gehad. Als er nog niet genoeg hormoon is aangemaakt, zul je dat over een aantal dagen waarschijnlijk wel kunnen meten. En als je binnen die tijd al ongesteld bent geworden, heb je helaas ook zekerheid. Ik kan je helaas niet meer advies geven dan afwachten en misschien morgenochtend of komend weekend nog een test doen?
Ik heb buikpijn, zere borsten en ben misselijk. Maarja, kan ook omdat de menstruatie op de loer ligt.

[quote quote=10217413]Gebruiker10132135 Heel frustrerend! Ben bang dat je niet veel kunt doen dan (zucht…) vooral afwachten. Het lijkt me nog steeds een goed teken dat er nog geen echt bloedverlies is zoals bij je menstruatie. Je zegt zelf al dat je dit op deze manier nog nooit eerder hebt gehad. Als er nog niet genoeg hormoon is aangemaakt, zul je dat over een aantal dagen waarschijnlijk wel kunnen meten. En als je binnen die tijd al ongesteld bent geworden, heb je helaas ook zekerheid. Ik kan je helaas niet meer advies geven dan afwachten en misschien morgenochtend of komend weekend nog een test doen? Ik heb buikpijn, zere borsten en ben misselijk. Maarja, kan ook omdat de menstruatie op de loer ligt.[/quote]

Nee het is afwachten idd. Met de vage verschijnselen hou ik nog een beetje moed. Morgen nog maar een test doen als het toch niet is doorgekomen. Heb af en toe ook wat gekke steekjes daar onderin.geen idee wat dat is.  Maar misschien verbeeld ik me ook wel dingen ??. Opzich zijn jou symptomen wel positief denk ik. ??

Gebruiker10132135 Vermoeiend! Is het vandaag wel doorgezet of ook niet? Anders inderdaad weer testen en afwachten. 

Hier nog steeds klachten, maar begin ook te denken dat er misschien een griepje op de loer ligt. Zolang ik niet ongesteld word, heb ik nog steeds hoop dat het is gelukt!

Terug
Bovenaan