Nod juni

Jaa zeker ! Nog steeds niks doorgezet vandaag moest ik eigelijk ongesteld worden. Dus morgen nog maar een test wagen. Vandaag was er niks geen spoor van bloed te bekennen. 
Ohhh oké wanneer ga je testen ?

Ik moet morgen ongesteld worden. Zit nu op 14 dpo en negatief getest. Ik verwacht dus gewoon een menstruatie morgen maar pffffff dit valt me écht zwaar zeg. 4e ronde ná bbz. Ik ben benieuwd wanneer het raak mag zijn :(

Gebruiker10132135 Dan is het nog goed nieuws toch. En vandaag een test gedaan? Ik ga morgenochtend testen. Al verwacht ik er nog niet te veel van.
xCy  ik snap je reactie maar zolang je nog niet ongesteld bent is er nog niks aan de hand. Vriendinnetje van mij had pas na 10 dagen overtijd een positieve zwangerschapstest (en dat bij een cyclus van 25 dagen)

[quote quote=10218022]Gebruiker10132135 Dan is het nog goed nieuws toch. En vandaag een test gedaan? Ik ga morgenochtend testen. Al verwacht ik er nog niet te veel van. xCy ik snap je reactie maar zolang je nog niet ongesteld bent is er nog niks aan de hand. Vriendinnetje van mij had pas na 10 dagen overtijd een positieve zwangerschapstest (en dat bij een cyclus van 25 dagen)[/quote]

Vanochtend weer bloedverlies en een klein propje. Thats it. Niet getest om mezelf niet teleur te stellen. Normaal heb ik 1 dag beginnende menstruatie. De dag erna krampen en dan gewone menstruatie. Nu dus een aantal dagen vage menstruatie en totaal geen kramp te bekennen. En minimaal bloed verlies. Dus ik heb werkelijk geen idee. Maar om nu dagelijks te testen... 

Ik zit in mijn 1e ronde, vandaag is mijn nod.. ik ken mijn cyclus totaal niet, maar met de nuvaring voelde ik 2 dagen van te voren al dat ik ongesteld ging worden. Nu dus totaal niet.. verder voel ik me wel wat onrustig, last van opruimwoede ( wat ik totaal niet erg vind haha), last van obstipatie en een opgeblazen buik, verder wel wat moe maar dat kan ook door het warme weer komen en dat was het ook wel met alle 'kwaaltjes'. Dus ik weet het niet.. durf ook niet te testen.. wat zouden jullie doen? Paar dagen wachten nog?

Nansie ik zie je berichtje nu pas.. Heb je een test gedaan? Ik had ook ongeveer zaterdag mijn NOD. Gisterenochtend test gedaan maar die was negatief.
Gebruiker ik zou inderdaad niet dagelijks testen. Maak je jezelf helemaal gek. Ik had gisteren een negatieve test. Als ik woensdag nog niet ongesteld ben geworden, doe ik dan weer een test.

Nee nog niet.. ik durf nog niet echt. Ik ken mijn cyclus helemaal niet want pas een maand geleden gestopt met de nuvaring. Daarnaast heb ik wat ondergewicht, dus ben bang dat mijn menstruatie gewoon nog even op zich laat wachten. Wat ik wel laatst had was een bijzondere metaalsmaak in mijn mond en vannacht en nu lichte steken in mijn onderbuik die anders voelen als dat de menstruatie op gang komt. Ook wat witte bultjes op mijn tepels.. maar misschien maak ik me gewoon gek hoor! Mijn partner en ik hebben afgesproken om woensdag te testen, maar wordt wat ongeduldig.. daarnaast heb ik testen op bol.com besteld en die komen morgen pas binnen haha. Moet je trouwens persee testen met ochtend urine?

? ik had gister mijn NOD, vanochtend negatief getest en nu een beetje lichtroze bloedverlies.. het voelt als een grote dode mus! Niemand om mijn gigantische teleurstelling mee te delen (manlief zit in de bergen) en zo weer vrolijk vergaderen zeker. Wie heeft in hemelsnaam bedacht dat proberen zwanger te worden leuk is!?! Iemand zin om me te knuffelen? ?

Terug
Bovenaan