NOD juni

<p>Hoi meiden, Helaas vandaag weer ongesteld geworden. Nu op voor ronde 3 voor ons 2e kindje. Dit word de 2e ronde met ovulatietesten. Verwacht 2 juni mijn NOD.</p><p>Wie het leuk vind om aan te sluiten, gezellig! Ben benieuwd naar jullie verhalen    Liefs!</p>

Hoi!
Ik doe de eerste keer mee. Mijn NOD is 1 juni, eerste ronde voor een eerste kindje. Ik ben 28 jaar. 
Ik gebruik geen ovulatietesten maar houd wel mijn tempratuur bij. Geeft ook veel inzicht in mijn cyclus.

Hoi!
Ik ga voor ronde 7, tweede kindje. Mijn nod is ergens begin juni, 2-3-4. 
Huismus, welke testen gebruik jij? Ik heb sensitest gebruikt maar denk dat ik ga overstappen, ik kreeg nooit zo'n mooie donkere streep

Hoi,
Wij gaan heel onverwachts voor een 2e kindje! Mijn man wilde het eigenlijk bij 1 laten en ik was dit al een plekje aan het geven tot hij er opeens mee aan kwam zetten. Ik kan het nog steeds niet bevatten eigenlijk. Ik heb de pillenstrip afgemaakt en net menstruatie achter de rug dus wij zitten in de 1e ronde. Geen idee hoe mijn cyclus gaat zijn, was vorige keer na het stoppen ook een zooitje.
Ik ben trouwens 31 jaar en heb een zoontje van 2. Ik merk dat ik er heel anders in sta dan de 1e keer, veel relaxter eigenlijk. Ik hoop dat het zo blijft.

@foodforthougt: spannend ??
@sammetje: ik gebruik ook sensitest. Werkt bij mij eigenlijk wel goed! Had de vorige keer een hele duidelijke streep. Ben benieuwd of jij dit keer misschien met een andere ovulatietest wel goed resultaat krijgt!
@linny1988: ah balen! Hopelijk deze ronde wel een positieve test ??
@brownieblondie: ah spannend! Ben benieuwd hoe het gaat lopen bij je

Hoi allemaal, 
wij gaan beginnen aan de 2e ronde voor ons 1e kindje, vorige week helaas ongesteld geworden maar op naar ronde 2.. ik heb altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen maar heb toch maar cb ovulatie testen gekocht, ik merkte vorige maand dat ik erg gestrest werd van het “gokken” dus wil graag duidelijkheid. Die 2 weken wachten vond ik echt heftig iemand nog tips om die door te komen? 

liefs, Daan 

Hier inmiddels behoorlijk last van het ontpillen. Kotsmisselijk en hoofdpijn. Had gehoopt dat het dit keer minder erg zou zijn omdat ik vorige keer stopte na jaren doorslikken en daarvoor 5 jaar spiraal en daarvoor ook paar jaar pil doorgeslikt maar helaas. Toen gingen de klachten pas weg toen ik zwanger raakte.
Gisteren ook mijn beste vriendin dat we voor een 2e gaan. Zij probeert al een jaar zwanger te worden en zit inmiddels in de medische molen. Ik vond het ongelooflijk moeilijk om te vertellen maar niet vertellen voelde niet goed. Ik begon te huilen maar ze was heeeeeel blij voor me omdat ze weet dat ik het zo graag wil en dat vond ik zo mooi van haar. Zag bij haar ook de emoties (niet zo gek) maar een opluchting is het zeker. Nu kunnen we er open over praten en we hebben afgesproken dat als ze het even niet trekt ze dat ook uitspreekt

Terug
Bovenaan