Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hi meiden, hierbij even een update van mij. Afgelopen zaterdag (cd44) nog een test gedaan, maar daar was echt niets op te zien. Inmiddels nu op cd47, maar weet nu eigenlijk niet zo goed wat ik er allemaal mee moet (inmiddels nog niet ongesteld).
Het enige dat ik mij kan bedenken is dat de teunisbloem- en tarwekiemolie m'n cyclus ontregeld hebben, dus dat ik nu geduld moet hebben totdat het weer op gang is. Had sowieso hele onregelmatige cyclussen (31-47 dagen). Iemand hier ervaring mee?
We blijven het gezellig maken (sowieso altijd wel 2 a 3 keer per week), maar om nou elke week een test te doen... hmm .
Hoe gaat het met jou @Rood-kapje? Is het inmiddels al doorgebroken of een positieve test? Of in hetzelfde schuitje als ik?
@Strawberry; ik heb ovulatietesten gebruikt van cd 11 tot cd 24 en eigenlijk niet echt een piek gevonden. Ik dacht eigenlijk dat m'n ovulatie was op cd21, toen was t tweede streepje het duidelijkst. Verder 10 dagen een knipperende smiley. Verwarring alom deze maand.