NOD juni

Lief dat je mee denkt, moestuintje! Gelukkig is het lang niet altijd zo dat je met endometriose onvruchtbaar bent of verminderd vruchtbaar. Dit is ook pas de eerste ronde en mijn cyclussen waren hiervoor wel redelijk 'normaal' (binnen mijn eigen onregelmatigheid, niet zoals nu in ieder geval).
Ik heb ook al een kindje, alleen was dat onverwacht dus ik heb geen idee of dat een 'lucky shot' was zeg maar.

Ah ok,nou dat is wel fijn natuurlijk! Morgen spannend hè? 
Voor mij ook nog spannend, nog geen menstruatie..maarja een dag overtijd is heel normaal dus ik wacht het af...bovendien weet ik niet of de luteale fase steeds gelijk is...mijn cyclus wisselt nog weleens, soms 25 dagen maar soms ook 28...laatste was 25 dagen en daarom zeg ik overtijd, maarja...of dat echt zo is? 

Morgen mijn NOD!!!! Spannend.
Ik wacht morgen af en zaterdagochtend testen als ik niet ongesteld wordt. 1e ronde na miskraam.....

Hi meiden,
Sorry als ik even niet op jullie reageer, maar kunnen jullie even met mij meekijken? 

https://www.mupload.nl/db/6bocfb
https://www.mupload.nl/img/6bocfb.jpeg
Word ik gek? Of zien jullie ook iets :O?

@Rood-Kapje; ja na een paar minuutjes toen begon het streepje van onder op te lopen. Maar hij is echt nog super onduidelijk hoor, dus nog even afwachten...

Zou ik dit weekend al testen of toch nog best een weekje wachten? Mijn vorige cyclussen waren afwisselend 28-36-28-37   Dagen. Nu zaterdag zou ik aan CD 35 zitten. Maar ik durf ook niet te snel testen om dan teleurgesteld te worden. 
Ik voel nog geen symptomen van een aankomende menstruatie. Waar ik anders toch wat buikpijn ervaar een dag of twee op voorhand. Wel had ik in het begin van de week even kort een steek aan de rechter zijde van mijn buik. En af en toe een trekkend gevoel in mijn borsten. Hoewel dit dan misschien weer wel zaken zijn die ook naar een menstruatie kunnen leiden?! 

@NoorSW: ik zie wel een streepje! Ken de test zo niet. Ik denk over 2 dagen nog eens testen, dan zou je oploop moeten zien! Ik hoop dat het raak is en het blijft plakken. Voorzichtig gefeliciteerd! 
Is dit je eerste ronde met tarwekiemolie en teunisbloemolie? 

Terug
Bovenaan