NOD juni

Ik zie t wel hoor. Heb deze test van de week zelf gebruikt en zag echt helemaal niks, met zo'n streepje als dit had ik met hoop over 2 dagen weer getest.

Voel echt al een week van alles en heb de afgelopen 2 dagen met early tests niks. Was er gister sip om en vandaag lijkt t meer alsof ik de uitslag niet geloof. Lekker handig.. 

Noorsw  dat is spannend zeg....ik zie ook een streepje, wel heel licht...dus nog eens testen denk ik? 
En Ine...ik zou wachten als het je lukt, ik.las gister ergens dat je eigenlijk pas overtijd bent na duur van je langste cyclus...dus dat zou betekenen dat je nog een paar dagen moet wachten, maarja eerder testen kan natuurlijk als je dat zelf wilt. Ik hoop goed nieuws voor je. 
Ben zelf vanochtend ongesteld geworden, dus ik ga ook naar een ander forumgroepje van juli. Ik blijf dit ook wel volgen, ben benieuwd voor jullie...

Hai Noorsw, ik wil je niet uit de blijdschap halen, maar helaas geeft predictor mega vaak vals negatief. Hier helaas ook 2 keer gehad dus die gebruik ik niet meer. Ik zou voor de zekerheid even een kruidvat of action test halen. Kruidvat 2v5 test dacht ik nooit vals positief...

@ Sylvestertje; Ik ben benieuwd. Ja, dit was mijn eerste ronde met tarwekiemolie en teunisbloemolie. Had vanmorgen (nou eerder vannacht, want teveel mee bezig geweest) een predictor express gedaan (ze hadden de early niet meer), maar daar was echt haast niets op te zien. Omo wit wil ik het niet noemen, maar zeker ook niet positief.
@Nooms; dankjewel ?!
@OffT; dat geeft mij wel weer positieve energie. Tot op heden nog niet ongesteld, dus ik ben heel benieuwd. Zit inmiddels wel al op cyclusdag 43, dus gek allemaal.
@Moestuintje; Wat balen, wees lief voor jezelf deze dagen (dan maar met een wijntje in de tuin ;)). Succes volgende ronde. Ja, ik ga vanmiddag even de kruidvat 2v5 halen, heb daar goede verhalen over gelezen en dan morgenochtend doen.
@Rojo; Dankjewel voor je reactie, wat super balen dat je dat hebt meegemaakt. Zet mij wel weer met beide benen op de grond. Dus ook goed om te horen. Ik ga vanmiddag even de Kruidvat 2v5 halen en dan morgenochtend weer kijken. Het blijft sowieso afwachten… Ben zelf ook nog niet overtuigd.

Terug
Bovenaan