hoi meiden,
Oow grote broer wat vervelend om weer te moeten lezen dat het weer niet Raak ik. Ik voel precies wat ik 1,5 week geleden ook voelde. Kon niet meer stoppen met huilen. Het bleef maar komen. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Dacht dan ook ben ik dan zo'n kluns die het helemaal verkeerd doet, hebben we op het verkeerde moment gemeenschap, is mijn lichaam niet gebouwd om een kind te mogen dragen. Maar ik weet het zeker er komt een moment dat we kunnen vertellen dat het RAAK is en dat moment komt bij jullie ook. Ik weet dat het zo vervelend klinkt want de zwangerschaps wens ik nu zo groot maar blijf moed houden meis het komt echt wel.
Betty, hoe is het met je? Hoe voel je je, ook allemaal zo spannend. Leef echt met je mee.
Monique spannend voor je het aankomende weekend. Hopelijk blijft je NOD uit. Ik duim voor je 🙂 en mijn NOD moet nog ff wachten 30 december. ik heb eerdaags weer mijn ovulatie spannend.
Nina ik snap helemaal wat je bedoelt, ik wist niet wat me overkwam toen ik stopte met de pil. Had nooit van menstruatieklachten (ja wat pukkels, en kon de eerste dag wat chagerijnig zijn) maar pijn dat kende ik niet. Tot het moment dat ik stopte, ik dacht dat alles ontplofte.
Tot krabbels!
Liefs Chantal