NOD lijst

hoi meiden! Spannend weekend voor de boeg! Word ik het wel of niet... Heb nog wel zaterdagavond een feestje waar ik me echt op verheug! Dus ga gewoon lekker een wijntje drinken (rustig aan natuurlijk) en dan maar kijken of ik zondag ongi word... we zullen zien! Wie heeft er nog meer dit weekend NOD?

O ja heb pas besloten een test te doen als het uit blijft, misschien maandag pas. Dit lijkt me wel verstandig, hoop dat ik zo geduldig kan zijn :S

hoi meiden,

Oow grote broer wat vervelend om weer te moeten lezen dat het weer niet Raak ik. Ik voel precies wat ik 1,5 week geleden ook voelde. Kon niet meer stoppen met huilen. Het bleef maar komen. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Dacht dan ook ben ik dan zo'n kluns die het helemaal verkeerd doet, hebben we op het verkeerde moment gemeenschap, is mijn lichaam niet gebouwd om een kind te mogen dragen. Maar ik weet het zeker er komt een moment dat we kunnen vertellen dat het RAAK is en dat moment komt bij jullie ook. Ik weet dat het zo vervelend klinkt want de zwangerschaps wens ik nu zo groot maar blijf moed houden meis het komt echt wel.

Betty, hoe is het met je? Hoe voel je je, ook allemaal zo spannend. Leef echt met je mee.

Monique spannend voor je het aankomende weekend. Hopelijk blijft je NOD uit. Ik duim voor je :) en mijn NOD moet nog ff wachten 30 december. ik heb eerdaags weer mijn ovulatie spannend.

Nina ik snap helemaal wat je bedoelt, ik wist niet wat me overkwam toen ik stopte met de pil. Had nooit van menstruatieklachten (ja wat pukkels, en kon de eerste dag wat chagerijnig zijn) maar pijn dat kende ik niet. Tot het moment dat ik stopte, ik dacht dat alles ontplofte.

Tot krabbels!

Liefs Chantal

He dames...

Hier nog niks nieuws te melden! Vandaag 11 dagen overtijd, dag 42 van mijn cyclus... Heb woensdag weer neg getest, en ga nu nog maar eens in de week testen op dinsdag (NOD was ook op dinsdag)

Heb een constante druk gevoel in mijn onderbuik, strakke broeken irriteren (alsof je een scheet moet inhouden de hele dag en dat je er buikpijn van krijgt) zo voelt het... Borsten zijn groter (bh's passen niet meer) en voor de rest heb ik geen tastbaar bewijs. Ik ben ook wel moeier maar dat kan ook de tijd van het jaar zijn!

Succes weer met klussen voor de dames die rond de kerstdagen hun NOD hebben!

Liefs, Betty

Hier nog geen rood duiveltje te bekennen! Wel wat opgeblazen gevoel, en een beetje krampjes.....

Terug
Bovenaan