NOD lijst

He bah grotebroer!! Dat is toch ook weer balen! Ik denk aan je meid!

Hier nog steeds niks duidelijk, vandaag dag 40 alweer, en vanochtend weer negatief getest, en test ook niet meer. Mocht het erg lang duren dan gaan we elke dinsdag testen, 1 per week vind ik meer dan zat...

@Leka, wij kunnen elkaar de hand schudden... Mijn NOD was 1 dec, ben niet ongesteld en heb nog steeds negatieve testen... Raar he??!

Liefs, Betty

Hoi grotebroer! Wat enorm spijtig om dit te horen.

Hoi Betty,
Heb jij ergens last van? Ik heb soms wel wat krampen in mijn onderbuik, maar dat kunnen net zo goed mijn darmen zijn. Ik dacht ik mijn lichaam behoorlijk goed kende, maar hoe langer het duurt hoe meer ik aan alles ga twijfelen. Tot hoe lang ga jij wachten om contact opnemen met jouw huisarts? Of voordat je iets gaat doen? Welke testen heb jij gebruikt en ga jij nog gebruiken? Ik heb 2 normale van Etos ( met van die streepjes ) en 1 van normale van Clear blue ( ook met streepjes ) gebruikt. Ik zit nog te twijfelen over de digitale van Clear blue ( hij is behoorlijk duur ).
Wellicht zijn er dames op dit forum die er ervaring mee hebben

Liefs, Leka

Helaas, ik ben vannacht ongesteld geworden. Het was mijn 1e ronde, dus ik kan het nog aan ;-)

Liefs Nina

1 dec Solanum ZWANGER!!!
1 dec Betty (?)
4 dec Debbyr1981
5 dec (of 12) Patricia mama van Justin
9 dec Jannie1306
9 of 11 dec Nathalie
12 dec Ongeduldig
13 dec Ladymail
13 dec Monique28
15 dec Lieve Kindjes
18 dec Star80
20 dec inez05
22 dec Kaatje
24 dec Mamoon
25 dec Elin83
28 dec eerste kindje
30 dec Chantie
3 jan Vissen
4 jan Nathalie
8 jan Nina83

Hai Leka,

Ik heb nergens last van, alleen erg winderig en veel boeren. Zo nu en dan voel ik wat druk onder in mijn buik maar dat is het zo'm beetje! Ik heb ondertussen zo'n beetje alle testen al geprobeerd (Clear Blue, Predictor, huismerken van de DA en de kruidvat). Het punt bij mij is dat ik op mijn NOD een twijfelachtige uitslag had en afgelopen zondag weer! Tussen dinsdag en zondag waren de andere testen allemaal duidelijk negatief. Ik ben afgelopen maandag (na een week dus) naar de huisarts geweest en daar was de test ook weer negatief. Hij denkt dat ik een missed abortion heb. Ik Geloof het nog niet want een echte positieve test heb ik nog niet gehad, naar mijn weten waren ze negatief met een twijfel... Ik moet nu even twee weken wachtten of mijn lichaam vanzelf ongesteld gaat worden volgende NOD, of toch niet....

1 dec Solanum ZWANGER!!!
1 dec Betty (?)
4 dec Debbyr1981
9 dec Jannie1306
9 of 11 dec Nathalie
12 dec Ongeduldig
13 dec Ladymail
13 dec Monique28
15 dec Lieve Kindjes
18 dec Star80
20 dec inez05
22 dec Kaatje
24 dec Mamoon
25 dec Elin83
28 dec eerste kindje
30 dec Chantie
01 jan Betty
3 jan Vissen
4 jan Nathalie
8 jan Nina83

Hai Leka,

Ik heb nergens last van, alleen erg winderig en veel boeren. Zo nu en dan voel ik wat druk onder in mijn buik maar dat is het zo'm beetje! Ik heb ondertussen zo'n beetje alle testen al geprobeerd (Clear Blue, Predictor, huismerken van de DA en de kruidvat). Het punt bij mij is dat ik op mijn NOD een twijfelachtige uitslag had en afgelopen zondag weer! Tussen dinsdag en zondag waren de andere testen allemaal duidelijk negatief. Ik ben afgelopen maandag (na een week dus) naar de huisarts geweest en daar was de test ook weer negatief. Hij denkt dat ik een missed abortion heb. Ik Geloof het nog niet want een echte positieve test heb ik nog niet gehad, naar mijn weten waren ze negatief met een twijfel... Ik moet nu even twee weken wachtten of mijn lichaam vanzelf ongesteld gaat worden volgende NOD, of toch niet....

1 dec Solanum ZWANGER!!!
1 dec Betty (?)
4 dec Debbyr1981
9 dec Jannie1306
9 of 11 dec Nathalie
12 dec Ongeduldig
13 dec Ladymail
13 dec Monique28
15 dec Lieve Kindjes
18 dec Star80
20 dec inez05
22 dec Kaatje
24 dec Mamoon
25 dec Elin83
28 dec eerste kindje
30 dec Chantie
01 jan Betty

Hai Leka,

1 dec Solanum ZWANGER!!!
1 dec Betty (?)
4 dec Debbyr1981
9 dec Jannie1306
9 of 11 dec Nathalie
12 dec Ongeduldig
13 dec Ladymail
13 dec Monique28
15 dec Lieve Kindjes
18 dec Star80
20 dec inez05
22 dec Kaatje
24 dec Mamoon
25 dec Elin83
28 dec eerste kindje
30 dec Chantie
01 jan Betty
3 jan Vissen
4 jan Nathalie
8 jan Nina83

Hai Leka,

1 dec Solanum ZWANGER!!!
1 dec Betty (?)
4 dec Debbyr1981
9 dec Jannie1306
9 of 11 dec Nathalie
12 dec Ongeduldig
13 dec Ladymail
13 dec Monique28
15 dec Lieve Kindjes
18 dec Star80
20 dec inez05