NOD lijst

Hey meiden,

Zo vervelend voor de meiden die ongi zijn geworden. Hopelijk brengt het nieuwe jaar veel goed nieuws voor iedereen!!
18 december is voor mij de grote dag. Voel wat winderigheid/opgezette buik en weinig zin in eten (niet misselijk ofzo, gewoon geen trek). Dat laatste is het enige vreemde, normaal eet ik alles wat los en vast zit, haha! Probeer mezelf niet gek te maken en ga er vanuit dat ik ongi wordt...zucht...

Veel succes weer voor iedereen hier!

Liefs Star80

hoi leka

wanneer ben je gestopt met de pil.
Ik be in augustus gestopt met de pil en sinds die tijd 2 keer ongeteld geweest. Dus heb een cyclus nu va ongeveer 7 weken. De eerste keer dacht ik net als jij als ik 2 weken overtijd ben en nog negatieve testen ga ik naar de ha. Maar die zei dat dat naar pil gebruik wel een jaar kon duren en na een half jaar maar moest terug komen als ik nog niet ongesteld was. Dus het lichaam moet nog wennen. Hoop dat je er wat aan hebt, Maar ik duim voor je dat je gewoon wel zwanger bent

hoi allemaal,

een paar ongesteld jammer zeg echt niet leuk,

eentje zwanger wow daar gaanwe voor

en ik heb straks stiekem een test gedaan drie dagen voor mn nod negatief veel te vroeg natuurlijk....

gr ladymail

Nou ik denk inmiddels ook te weten wanneer mijn NOD is. Helemaal zeker weet ik het niet omdat ik deze maand vooor het eerste ben gaan temperaturen en geen ovulatietesten heb gebruikt. Ik zal de tabel kopieren en mezelf er bij voegen!

1 dec Solanum ZWANGER!!!
1 dec Betty (?)
4 dec Debbyr1981
5 dec (of 12) Patricia mama van Justin
9 dec Jannie1306
9 of 11 dec Nathalie
12 dec Ongeduldig
13 dec Ladymail
13 dec Monique28
15 dec Lieve Kindjes
18 dec Star80
20 dec inez05
22 dec Kaatje
24 dec Mamoon
24 dec Karin777
25 dec Elin83
28 dec eerste kindje
30 dec Chantie
01 jan Betty
3 jan Vissen
4 jan Nathalie
8 jan Nina83

Ik zag volgens mij dat er weer iemand ZWANGER is. Ik kan nu niet meer terugkijken wie dat was, maar in ieder geval van harte gefeliciteerd!!

Liefs Karin

1 dec Solanum ZWANGER!!!
1 dec Betty (?)
4 dec Debbyr1981
9 dec Jannie1306
9 of 11 dec Nathalie
12 dec Ongeduldig
13 dec Ladymail
13 dec Monique28
15 dec Lieve Kindjes
18 dec Star80
20 dec inez05
22 dec Kaatje
23 dec PrinsesL
24 dec Mamoon
24 dec Karin777
25 dec Elin83
28 dec eerste kindje
30 dec Chantie
01 jan Betty
3 jan Vissen
4 jan Nathalie
8 jan Nina83

Mijne stond er niet meer tussen dus heb hem er weer bij gezet...

Hoi Jolien1985,

Ik ben al vrij lang gestopt met de pil, maar ben in augustus gestopt met borstvoeding geven. Toen kwam mijn cyclus keurig op gang, zoals voor mijn eerste zwangerschap. Keurig om de 28 dagen. In principe is dit mijn 4e cyclus, sinds ik gestopt ben met voeden.
Dus je zou zeggen dat ik wel moet weten hoe het voelt om zwanger te zijn, maar omdat het zo lang duurt ga ik aan alles twijfelen. Dus ... nog maar even wachten.

Groetjes, Leka

1 dec Solanum ZWANGER!!!
1 dec Betty (?)
4 dec Debbyr1981
7 dec Nancy84 ----> ZWANGER
9 dec Jannie1306
9 of 11 dec Nathalie
12 dec Ongeduldig
13 dec Ladymail
13 dec Monique28
15 dec Lieve Kindjes
18 dec Star80
20 dec inez05
22 dec Kaatje
24 dec Mamoon
24 dec Karin777
25 dec Elin83
28 dec eerste kindje
30 dec Chantie
01 jan Betty
3 jan Vissen
4 jan Nathalie
8 jan Nina83

ik heb het even aangepast.

Liefs Nancy

Pffff sinds ik gestopt ben met de pil, zijn m'n menstruaties veel pijnlijker en meeeeeeeeer bloed, veel meer. Hebben jullie dat ook?

Terug
Bovenaan