NOD lijst

Hee Chantie,
we zijn net echt lang bezig geweest 4 a 5 mnd.
Heb de laatste keer ovulatietesten gedaan, en toen was het meteen raak, mischien een aanrader!!
Het is een rare gewaarwording, dat er iets groeit in je buik.
Veel sterkte met je man.
Liefs Jan

Hee Jan,

De ovulatietesten die zijn er al 8 maanden. Ging op een gegeven moment aan mezelf twijfelen of we ze niet verkeerd gebruikte. Maar dat kan helemaal niet ;-)
Ja geniet er maar lekker van, en hoop voor je dat de zwangerschapsmisselijk over blijft.

dank je wel voor je medeleven.
liefs chantal

1 dec Solanum ZWANGER!!!!
4 dec Debbyr1981
12 dec Patricia mama van Justin ZWANGER!!!!
7 dec Nancy84 ZWANGER!!!!
9 dec Serina ZWANGER
12 dec Ongeduldig
13 dec Ladymail ZWANGER!!!!
13 dec Monique28 ZWANGER!!!!
18 dec Jan1306 ZWANGER!!!
18 dec Star80
18 dec As ZWANGER!!!!
20 dec inez05
22 dec Kaatje
23 dec Prinses L
24 dec Mamoon
24 dec Karin777
25 dec Elin83
27 dec Fleur.mv1
27 dec priscillaq
28 dec eerste kindje
30 dec Chantie
31 dec DeniseB
3 jan Vissen
4 jan Nathalie
5 jan 01monique
6 jan louise1984
7 jan (of 12 januari) grotebroer
8 jan Nina83
13 jan lieve kindjes
17 jan Betty

Hallo,

Jan, gefeliciteerd!!! Geweldig nieuws zo voor de feestdagen!

@Chanti, ik vind het een beetje een vaag verhaal wat je HA zegt.... Los van alles ( de burn-outs en de depressies) worden jullie niet zwanger. Punt uit. Het zaad zou hartstikke goed kunnen zijn op zijn leeftijd, maar blijkbaar gaat het zo makkelijk nog niet! Ik heb toch echt het gevoel om je HA eens even een flinke schop onder zijn hol te geven. Wie is hij om te bepalen dat jullie nog jong zijn dus nog maar even verder moeten proberen??? Echt nonsens! En die hormoonzalf, ik zou me er niet zo druk om maken, ik weet het niet precies hoor, maar kan het me niet voorstellen!!

Ik heb vandaag weer een ouderwets gezellige dag gehad, zonder me druk te maken om mijn cyclus... Een heerlijk bevrijdend gevoel! En ja, ik ben zo blij dat we in januari de MM in gaan... Natuurlijk hoop ik stiekem dat we zelf nog zwanger worden, maar ik ben het zat dat gelul telkens... Ik ben dan wel zwanger geweest in de zomer maar dat werdt een miskraam dus het voelt niet echt alsof ik die mee kan tellen...

Liefs, Betty

Gefeliciteeeeerd Jan en Serina en alle zwangeren! Wat een maand!

Liefs

Hallo meiden,

Hier weer een update van mij :)
Ben inmiddels 4 dagen overtijd en de testen blijven negatief. Toch maar even de HA gebeld, hij vond het wel vreemd dat ik er zolang over deed. Aangezien ik a) één van de lichtste pillen heb geslikt en b) sinds ik gestopt ben met die pil, ik op het uur af ongesteld werd, zeer regelmatig.
Hij vertelde me dat ik toch tot volgende week moet wachten en nog een keer moet testen. Is het dan nog negatief, dan moet ik mijn volgende menstruatie afwachten (Rond 15 januari. Aaargh dat duurt lang!).

Ik zit dus nog even in onzekerheid, balen!

Liefs

Alle zwangeren, gefeliciteeerd!!

Chanti, ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik heb gisteren wel getest maar die was negatief. Het was dan wel twee dagen voor mijn NOD met zo'n test die je 4 dagen voor je NOD kan doen. Ik kreeg gewoon zoveel hoop dat ik bang was voor een te grote teleurstelling met de kerst. Ik baal er deze ronde wel meer van omdat dat ongigevoel dat ik had van (donderdag t/m zaterdag) toch iéts te betekenen moet hebben? Zondag en maandag heb ik nergens last van gehad en vandaag heel even. Toen dacht ik dat ik dan nu wel ongesteld ging worden, maar tot op heden nog niks. Mijn temperatuur was vanmorgen ook nog hoog. Wij zitten nu in ronde 9/10. Dat lijkt echt een eeuwigheid, terwijl ik mij heel goed besef dat het nog veel en veel langer kan duren...
Ik merk wel dat ik zo langzamerhand gek wordt vand de spanning.....

groetjes!!

Star,
Wat spannend en onzeker! Ik zal voor je duimen meis!

Hey meiden,
Zit nu in de 'klus periode' en we proberen het dit keer braaf om de dag te doen, hopen dat dit meer geluk brengt.
Toch voelt het soms niet helemaal ontspannen. Ik had na de laatste mk me voorgenomen om het af te wachten en er niet teveel mee bezig te zijn, soms best moeilijk.

Iedereen veel klusplezier, suc6 met wachten of geniet ze van een groeiend wondertje!

Liefs grotebroer

Terug
Bovenaan