NOD lijst

Wat een lieve reacties hier!
Fijn om te lezen dat iedereen elkaar zo steunt....

Voor mezelf helaas wat minder nieuws.
Ben vandaag toch ongesteld geworden.
Even flink uithuilen en op naar een volgende ronde.
Hopelijk brengt 2010 ons (en vele anderen) een lief klein wondertje!

Liefs

Succes meiden!!

Oow star wat vervelend om dit te moeten lezen, maar kom op meis blijf gemotiveerd en op naar een vruchtbaar 2010.

Grotebroer, spannend he weer een nieuwe ronde dus nieuwe kansen zullen we maar zeggen. Het zal een mooie afsluiting zijn voor 2009 he.
Ik kan wel helemaal meegaan in wat je zegt, op een gegeven moment ben je niet meer bezig met het genieten van het leuke klusmoment maar alleen maar met zwanger worden, zwanger worden en nog eens ZWANGER WORDEN aghhhh.
En meer mensen zeggen het hoor van je moet er niet aan denken, hoe kan je dat nou? Als er een pilletje voor was dan zou ik die gelijk slikken, maar denk er elke moment van de dag aan. En dan zeg ik weer nee Chantal niet aan denken maar dan zie je wel weer een schattig babytje langs komen.

Spannend Karin, duim heel hard voor je dat het een mooie eindejaarscadeau is. Wel laten weten he. Wij zitten nu in ronde 12. 30 dec is mijn nod op mijn verjaardag notabene dus duimen maar dat dit het mooiste verjaardagscadeau is die ik ooit heb gehad.

Nog ff, gisteren met me zusje mee geweest naar de gyneacoloog, spiraaltje moest even gecontroleerd worden en kon het echt niet laten. Maar even gevraagd vanaf wel moment ik bij hun terecht kan betreffende het naar 1 jaar nog niet zwanger zijn en de richtlijn is 1 jaar. Ik heb zoiets hij weet natuurlijk niet hoe de situatie bij ons thuis is, mijn huisarts geeft aan wacht een jaar na 6 maanden nog niks lever een potje in kunnen we een zaadonderzoek doen. ik had het beter niet kunnen vragen want kan mezelf nu heel hard voor mijn kop slaan.
Ik begrijp heel duidelijk dat de ha zegt wacht nog even maar 12 maanden vind ik toch wel vreselijk lang.
We wachten nu tot april en daarna stappen we nogmaals naar de ha en laten we een verwijzing aanvragen want het is mijn lijf.

Liefs Chantal

Hey Dames,

Vorige week ben ik ongesteld geworden na 30 dagen. Heb nu een cyclus van 9 weken, 34 dagen en 30 dagen gehad. Het begint er op te lijken dat ik zo langzamerhand weer een normale cyclus krijg. 15 jan is mijn nod. Helaas dus geen leuk kerst kado maar hoop dat 2010 een vrachtbaar jaar gaat worden voor iedereen.

liefs kaatje

Chantie, je NOD op je verjaardag, dat moet vast een goed teken zijn!! Ik zal heel hard voor je duimen!! Ik ben nog niet ongesteld geworden dus mijn hoop groeit en ik zie in de verte de kerstman al aan komen met een groot kado. Het zou me verschrikkelijk tegenvallen als ik morgen ongesteld wordt want eigenlijk is vandaag mijn NOD. Ik heb mezelf gezegd dat als ik morgenochtend nog een hoge temperatuur heb dat ik dan ga testen en als die laag is dat ik dan niet ga testen.
Ik ben zo gespannen als een springveer op dit moment!! *zucht nog eens diep*

Groetjes Karin

Mijn kerst kan niet meer stuk...
IK BEN ZWANGER!!!

Ik had mijn eisprong gevoeld (en gezien op de ovutest) rond 10 december, dus vandaag had ik mijn ongi verwacht. Mijn temperatuur bleef echter hoog en dus heb ik vanmorgen een test gedaan en die is helemaal positief!
Ik voelde me wel anders dan anders (een beetje net als deze zomer toen ik zwanger was) maar was bang dat ik me weer vanalles aan het inbeelden was. Je voelt toch vaak wat je hoopt te voelen. Maar het is dus echt waar!
Het is nog wel erg spannend, ik hoop zo dat het goed gaat deze keer (heb eind augustus met bijna 9 weken een miskraam gehad)...

Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst toe en een zeer vruchtbaar 2010!

Liefs Elin

1 dec Solanum ZWANGER!!!!
4 dec Debbyr1981
12 dec Patricia mama van Justin ZWANGER!!!!
7 dec Nancy84 ZWANGER!!!!
9 dec Serina ZWANGER!!!!
12 dec Ongeduldig
13 dec Ladymail ZWANGER!!!!
13 dec Monique28 ZWANGER!!!!
18 dec Jan1306 ZWANGER!!!!
18 dec Star80
18 dec As ZWANGER!!!!
20 dec inez05
22 dec Kaatje
23 dec Prinses L
24 dec Mamoon
24 dec Karin777
24 dec Elin83 ZWANGER!!!!
27 dec Fleur.mv1
27 dec priscillaq
28 dec eerste kindje
30 dec Chantie
31 dec DeniseB
3 jan Vissen
4 jan Nathalie
5 jan 01monique
6 jan louise1984
7 jan (of 12 januari) grotebroer
8 jan Nina83
13 jan lieve kindjes
17 jan Betty

1 dec Solanum ZWANGER!!!!
4 dec Debbyr1981
12 dec Patricia mama van Justin ZWANGER!!!!
7 dec Nancy84 ZWANGER!!!!
9 dec Serina ZWANGER!!!!
12 dec Ongeduldig
13 dec Ladymail ZWANGER!!!!
13 dec Monique28 ZWANGER!!!!
18 dec Jan1306 ZWANGER!!!!
18 dec Star80
18 dec As ZWANGER!!!!
20 dec inez05
22 dec Kaatje
23 dec Prinses L
24 dec Mamoon
24 dec Karin777
24 dec Elin83 ZWANGER!!!!
27 dec Fleur.mv1
27 dec priscillaq
28 dec eerste kindje
30 dec Chantie
31 dec DeniseB
3 jan Vissen
4 jan Nathalie
5 jan 01monique
6 jan louise1984
7 jan (of 12 januari) grotebroer
8 jan Nina83
13 jan lieve kindjes
17 jan Betty
20 jan Star80

Heb mezelf weer onderaan gezet....
Ga het deze keer eens proberen met ovulatietesten, ben benieuwd!

Iedereen hier, hele fijne kerstdagen

Liefs

Elin, van harte gefeliciteerd. Het gaat deze keer vast goed!!

Oh en de kerstman die in de verte aan kwam die is gestruikeld en op zijn bek gepleurd met zijn kado.

Volgende NOD rond 24 januari. Stomme kerstman. Ik had zo'n goede hoop.

Liefs Karin

Terug
Bovenaan