Oow star wat vervelend om dit te moeten lezen, maar kom op meis blijf gemotiveerd en op naar een vruchtbaar 2010.
Grotebroer, spannend he weer een nieuwe ronde dus nieuwe kansen zullen we maar zeggen. Het zal een mooie afsluiting zijn voor 2009 he.
Ik kan wel helemaal meegaan in wat je zegt, op een gegeven moment ben je niet meer bezig met het genieten van het leuke klusmoment maar alleen maar met zwanger worden, zwanger worden en nog eens ZWANGER WORDEN aghhhh.
En meer mensen zeggen het hoor van je moet er niet aan denken, hoe kan je dat nou? Als er een pilletje voor was dan zou ik die gelijk slikken, maar denk er elke moment van de dag aan. En dan zeg ik weer nee Chantal niet aan denken maar dan zie je wel weer een schattig babytje langs komen.
Spannend Karin, duim heel hard voor je dat het een mooie eindejaarscadeau is. Wel laten weten he. Wij zitten nu in ronde 12. 30 dec is mijn nod op mijn verjaardag notabene dus duimen maar dat dit het mooiste verjaardagscadeau is die ik ooit heb gehad.
Nog ff, gisteren met me zusje mee geweest naar de gyneacoloog, spiraaltje moest even gecontroleerd worden en kon het echt niet laten. Maar even gevraagd vanaf wel moment ik bij hun terecht kan betreffende het naar 1 jaar nog niet zwanger zijn en de richtlijn is 1 jaar. Ik heb zoiets hij weet natuurlijk niet hoe de situatie bij ons thuis is, mijn huisarts geeft aan wacht een jaar na 6 maanden nog niks lever een potje in kunnen we een zaadonderzoek doen. ik had het beter niet kunnen vragen want kan mezelf nu heel hard voor mijn kop slaan.
Ik begrijp heel duidelijk dat de ha zegt wacht nog even maar 12 maanden vind ik toch wel vreselijk lang.
We wachten nu tot april en daarna stappen we nogmaals naar de ha en laten we een verwijzing aanvragen want het is mijn lijf.
Liefs Chantal