NOD Maart 2019

Mijn NOD is 16 maart. Het ene moment denk ik het is gelukt en het andere moment heb ik dat idee totaal niet. Ik denk dat ik woensdag of donderdagochtend al ga testen. Mijn vriend komt donderdag thuis dus dat zou een leuke verassing zijn, mocht het zo zijn.

Veel geluk dames!

Ik zit nu op 6 DPO en mn NOD is pas 20 maart, maar sinds gisteren denk ik krampjes in mn onderbuik te voelen (kan dat überhaupt al op 5 DPO???). En vandaag is mn rechterborst gevoelig (links niet). Wat is een vrouwenlichaam toch bijzonder.... 
Succes allemaal!!! 

Hey meiden
Ik wou even wachten nog met de ovulatie testen omdat ik pas met de nuvaring gestopt ben. Ik dacht het duurt even voor alles terug op gang komt. Vandaag redelijk veel slijmerige afscheiding, wat op mij ei kan wijzen. Dus ik dacht we doen een testje. En ja hoor volgens mij knal positief! We hadden het gisteren al gezellig gemaakt, maar ik heb gelezen dat elke dag niet goed is? Wat denken jullie vandaag nog eens gezellig maken of beter morgen.

mandareintje,  als je temp morgen weer omhoog gaat en ook hoog blijft dan zou je weleens een innestelingsdip kunnen hebben vandaag.  Dan zou het weleens goed nieuws kunnen betekenen.  
Lapjesendraadjes.  Keeping our fingers crossed. Het zou toch zomaar eens raak kunnen zijn? Jij had een positieve ovulatietest toch? Temp hoog is positief.  En morgenochtend heb jij denk ik je antwoord.  

ben b. Duimen, duimen duimen. Hopelijk is het raak.
Tulpje. 5 dpo kan. De innesteling vindt plaats tussen 5 en 12 dpo, gemiddeld 9 dagen.  Het zou theoretisch mogelijk zijn. 

mientjeee. Ik zou het gewoon gezellig maken. Ze adviseren op de dag ende dag erna van de knaltest. Het is achterhaald dat iedere dag niet goed is. Opvallend genoeg is het vaak raak als er achter elkaar geklust is. Zou het wel doen.  Succes. En hopelijk over 2 dagen een knaller van een zwangerschapstest. 

Terug
Bovenaan