NOD Maart 2019

Vandaag precies 9 dagen na de positieve ovulatietest wat bruine afscheiding, begin toch een beetje hoop te krijgen dat het misschien wel raak is.. wanneer zouden jullie testen? 
In de lijst heb ik mijn NOD op 13 maart gezet, alleen volgens mijn berekening is het pas 15 maart omdat mijn eisprong later was.

mammasannepanne
Ik heb me voorgenomen om zowiso te wachten tot aan mijn NOD wat nu 26 maart is. Als je daar voor test en het is positief en het loopt toch nog mss ben je teleurgesteld.
Maar dat wachten is zo moeilijk!!! Proberen u gedachten wat te verzetten

Mamasannepanne ik heb hetzelfde ik zit alleen op dpo 5 dus nog iets eerder. Jij zit op de gemiddelde dag wat ze zeggen qua innesteling. Temperatuur  jij ook toevallig? Ik had vandaag namelijk wel een dip ook. Stiekem hoop ik ook dat het raak is. Mijn nod is pas 20/21 maart en wil dinsdag de 19e op en vroegst testen

Niet veel soeps: pfff, nog 3 dagen wachten haha. Duurt zo lang.. 
mientje: ja, ik ga mijn best doen, bij mijn eerste testte ik al voor de NOD positief dus zit erg in twijfel of ik dit keer ook weer voor NOD ga testen of netjes wacht..
kimmiea: Nee ik houd mijn temperatuur niet bij, dus ik kan je daar geen vergelijking meegeven.. sorry! Ik gebruikte alleen ovulatie testen. Succes met wachten! 

Hier vandaag NOD, nog geen ongesteldheid te bekennen, wel krampen. Gisteren ook al de hele dag, dus het zal vandaag wel doorzetten. Test heb ik twee dagen geleden gedaan, volledig blanco. Dus ik ga het nu gewoon afwachten...

Terug
Bovenaan