NOD Maart 2019

Ik heb er een hard hoofd in, gezien de krampen gisteren de hele dag en vanochtend ook al en de negatieve test van twee dagen terug. Ik denk dat ik gewoon door mag naar de volgende ronde over een paar uurtjes...

Now, heb je vandaag ook nog een test gedaan of laat je het nu even?
Gaat het in jullie hoofd ook zo heen en weer? Ik heb het idee dat ik ongesteld ga worden, maar dan heb ik plotseling weer symptomen waardoor ik hoop krijg. Herkenbaar? Ik heb nog maar twee testen liggen, dus ik ga proberen niet te ver voor NOD te testen. Ik had al een topic geopend over witte bultjes op mijn tepels. Zijn er hier dames die dat herkennen? Het lijkt wel een uitbarsting haha. Heb zelfs van de week mijn man een foto gestuurd ?
Succes dames!

Nee, ik heb niet getest. Zonde van mijn testen. Als er morgen nog niks is, dan test ik nog wel een keertje..

NOD 11 maart... nog niks te bekennen..
Geen test gedaan nog omdat ik wel wat krampen heb. Dus wacht nog even af.
Is pas de 12e... 

Mijn NOD was 6 maart. Gebaseerd op een 28 daagse cyclus. Ben nog niet aan de slag gegaan met temperaturen en ovulatietesten.
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Heb afgelopen zondag mijn eerste test gedaan maar die was negatief. Morgenvroeg nog maar een test proberen dan ben ik een week na mijn NOD. Gezien het pas mijn 2e ronde is zou het ook nog het ontpillen kunnen zijn. Maar mijn vorige ronde had ik wel al gelijk een cyclus van 28 dagen. Dus ik heb nog een btje hoop...

Terug
Bovenaan