NOD Maart 2019

lapjesendraadjes . Ik ga deze keer niet de tarwekiemolie gebruiken. Ik had vanaf dag 7 rood,roze, bruine afscheiding.  Temp was gezakt,  maar werd niet ongesteld.  De avond na het niet meer slikken van de tarwekiemolie,  gelijk ongesteld.  Weet niet of het daarmee te maken had of niet. 
Ben al sinds september 2018 gestopt met de pil.  Eerste 2 cyclussen van 23 en 24 dagen. Niet getempt, geen ovulatietesten, dus geen idee of ik toen een eisprong heb gehad.  Derde cyclus heel lang. Denk 1 ongie overgeslagen.  Toen 27 dagen en nu afgelopen keer 23 dagen weer. Of 24 volgens mij.  Weet het niet zeker dus vanwege de afscheiding.  Laatste keer echt eisprong vanwege positieve ovulatietest en temperatuur stijging. Gekke bij mij is van de laatste 2 cyclussen 1 dag voor ongie enorme stijging temperatuur,  dan volgende dag daling naar basaal en dan weer styging en dan daling en dan ongie. Heel gek vond ik het. 

NOD 11 maart... nog geen druppel te bekennen. 
Maar durf niet te veel te hopen, om teleurstelling te voorkomen. Als het vandaag weer niet komt dan morgen maar testje doen. Maar Vind super spannend!

Voor een hoop dames nog spannend zo te lezen. 
Danemelle, dat het jou lukt om niet te testen! Ben je niet ontzettend nieuwsgierig?
Ik voel aan alles dat ik ongesteld ga worden, dus wij schuiven door naar april. Succes allemaal!

Vanochtend een temperatuurdaling van 0,3 en een beetje lichtroze afscheiding. Voel een beetje nattigheid, sorry TMI, dus ik bang dat t vandaag gaat doorbreken.
Ik vind het temperaturen een leuk hulpmiddel, maar het geeft voor mij geen 100% zekerheid. Net wat je zegt Niet veel soeps . Ik vergelijk met de vorige cyclus en toen was er 3 dagen voor NOD echt een enorme dip, die daarna gelijk bleef en op dag 3 nog verder zakte. Nu zit ik 1 dag voor NOD en ?? Ik weet niet wat ik er van moet denken.

WOW danemelle wat een beheersing haha! En spannend, ik duim mee voor je.
BenB wat jammer zeg.. We zijn nog niet op je nod toch? En die bultjes op je tepels?
Mijn nod is morgen, en was eigenlijk vanaf de eisprong overtuigd dat het deze ronde gewoon niet gelukt was. We zijn er natuurlijk nog niet maar toch wel tegenstrijdige signalen.
Normaal zwellen mijn borsten op en doen ze zo'n pijn dat ik ze moet vasthouden als ik een trap af ga, maar nu deden alleen mijn tepels zeer. Ze zijn nog wel zwaar maar niet zo groot als normaal. En ook niet echt veel pijn in m'n tepels meer. 
Gister (12 dpo) een paar heel venijnige steken in / bij de baarmoeder. En de rest van de avond bleef dat gebied gevoelig. Normaal word ik plotseling midden in de nacht (heel heftig) ongesteld, dus had dat na die steken vannacht eigenlijk verwacht. Maar nog niks. 
Dus nouja, kan nog steeds alle kanten op eigenlijk haha. Maar ik heb toch ook ineens een sprankje hoop. Ondanks dat ik nog niet positief heb getest. Morgen dus maar even afwachten! 

Bo-Belle, het kan ook juist een goed teken zijn dat je al die dingen niet voelt. Mijn NOD is zaterdag. Ik voel eigenlijk al sinds afgelopen zondag dat ik ongesteld ga worden. Het is nog steeds een en al bultjes op mijn tepels. Mijn borsten lijken ook groter (bh voller en mijn man merkt het ook), maar de buikpijn voorspelt weinig goeds. Ik hoop voor je dat het raak is! 

BenB voel je dat normaal ook een hele week aankomen? Die buikpijn kan natuurlijk ook juist een positief teken zijn.. Zeker in combinatie met je borsten.. Wat spannend! 

Bo-Belle, meestal voel ik het al een week van tevoren. Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik niets. Toen wist ik dat het raak was. Ik heb door die borsten nog wel wat hoop. Ik voel sinds 9dpo allemaal steekjes, krampjes en een soort gefladder. Dan groeit de hoop weer... Misschien wil ik het gewoon allemaal voelen. Lastig hè? Kon je maar direct na je eisprong een seintje krijgen of het raak is of niet. Ik ben niet zo goed in wachten ? Laat je het weten als je getest hebt? 

Terug
Bovenaan