NOD Maart 2019

mandareintje. 2050 gaat het zeker niet zijn. ??
Bij mij werd het vanaf mijn 28ste steeds uigesteld na de eerste. Eerst 35 jaar, toen 37 jaar, toen werd mijn man ziek. Hele roller coaster. En nu aan het proberen. Over nog geen 3 weken word ik 40 jaar en heb gezegd dat als het voor mijn 41ste niet is gelukt, we ermee stoppen. Dus ook spannend hier. Maar jij hebt nog heel wat jaartjes te gaan in vergelijking met mij. Ben dan een ouwe bok. ???

lapjesendraadjes . Ik had ook een feestje deze keer. Cyclus terug naar 24 dagen en luteale fase van 10 dagen in plaats van 6. Dus nu weer afwachten.  Heb nu sinds gisteren rekbaar slijm. Maar geen positieve ovulatietest.  

Hoi dames!
iedereen die zwanger is, gefeliciteerd! En iedereen die helaas opschuift naar volgende maand, ik denk aan jullie! Het komt ooit écht goed? ik herken alle verhalen van iedereen die tussen ‘hoop en vrees’ zit heel erg. 
Ik laat niet altijd veel van mij horen, maar lees zeker wel mee. Mijn NOD is 24 maart. 
Graag ontvang ik jullie advies, en info. 
Momenteel zitten mijn man en ik in ronde 10, en de 2e maand dat wij ovulatietesten gebruiken. Beide keren een piek. Zo ook afgelopen zondag. Alleen vandaag, dinsdag, nog steeds een licht streepje. Ik ben dan ook erg benieuwd wat dat lichtere streepje nu nog betekend? Weten jullie dat? Overigens heb ik het idee dat ik dit keer mijn eisprong niet gevoeld heb, de vorige keren naar mijn idee wel. Wel werd ik snacbts wakker en had ik een beetje krampen, wie weet was dat hem wel. Dat was wel de avond van een positieve piek. Hoor graag van jullie! Thanks? 

BabyAd, Je hebt altijd het LH hormoon in je lichaam alleen rond je eisprong dus die piek maar kan dus zijn dat je altijd een licht streepje hebt daarom moet hij echt even donker zijn als de test streep bij een positieve ovulatietest. 
Niks om je zorgen over te maken dus! En als je de piek hebt gehad en de dag erna is die weer licht zou je kunnen stoppen met testen.
Spannende 2 weken nu! Zal je voor duimen :)

babyad. Dat betekent dat je lh piek dus over zijn top is en dat je lh weer afneemt. 
Als je jouw temperatuur bijhoudt dan kun je vaststellen of er na de lh piek ook echt een ei is gesprongen.  

BabyAD ik had 3 dagen na mijn eisprong ook nog een licht streepje, maar ben daarna gestopt met testen. Het was voor mij een controle dat de eisprong echt geweest was. Afwachten dus voor je, spannend!

Niet veel soeps ik slik sinds mijn ovulatie ook van die tarwekiemolie pillen. Wie weet helpt t. Maar elke dag dat mijn luteale fase langer duurt is er een!
Hoe lang ben jij al bezig? 

Terug
Bovenaan