Now: Jammer! Jij ook al... dan zie ik je in het April topic?
Lapjesendraadjes: Klinkt hoopvol! Ik duim voor je dat je temp hoog blijft en dat je straks een positieve test in handen hebt meid. Heb je inmiddels al nieuws?
Tulpje: haha ik had dat laatst ook, 1 zere borst en de ander niet. Gek hé, zo'n lichaam! Krampjes heb ik trouwens heel vaak enkele dagen na ovulatie, ik gok het er maar op dat het het groeien van het BMS is (mijn eigen theorie), en dat daar een babykamer gebouwd wordt zeg maar.
BenB: Heel herkenbaar, dat schommelen. Ik was heel hoopvol, zaterdag een test gedaan en zwaar teleurgesteld, zondag een hele hoge temp dus weer vol hoop, maandag weer hele lage temp dus teleurgesteld, savonds kreeg ik het weer heel warm en hoge temp (ik dacht: hele late innesteling?!) en vanmorgen ongesteld. Rollercoaster to the max hierzo..
Niet veel soeps: Is dat 'om de dag' echt achterhaald? Wij doen het steeds om de dag, omdat zaad dan beter zou zijn. Is het echt waar ja dat elke dag toch beter is? Dan moeten we dat maar eens herintroduceren..
Helaas is mijn temp laag gebleven vanmorgen en ben ik vandaag ongesteld geworden :-( Ben super verdrietig. Ik weet dat het wel ooit goedkomt, maar het valt me zo vies tegen dat we nu aan ronde 9 beginnen. Ben over 2 maanden jarig, en ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat ik met mijn verjaardag vast (hoog)zwanger zou zijn omdat we in Juli zijn begonnen, en die kans wordt wel steeds kleiner. Waarom duurt het nou zo lang.. :-(