NOD Maart 2019

Now: Jammer! Jij ook al... dan zie ik je in het April topic?
Lapjesendraadjes: Klinkt hoopvol! Ik duim voor je dat je temp hoog blijft en dat je straks een positieve test in handen hebt meid. Heb je inmiddels al nieuws?
Tulpje: haha ik had dat laatst ook, 1 zere borst en de ander niet. Gek hé, zo'n lichaam! Krampjes heb ik trouwens heel vaak enkele dagen na ovulatie, ik gok het er maar op dat het het groeien van het BMS is (mijn eigen theorie), en dat daar een babykamer gebouwd wordt zeg maar. 
BenB: Heel herkenbaar, dat schommelen. Ik was heel hoopvol, zaterdag een test gedaan en zwaar teleurgesteld, zondag een hele hoge temp dus weer vol hoop, maandag weer hele lage temp dus teleurgesteld, savonds kreeg ik het weer heel warm en hoge temp (ik dacht: hele late innesteling?!) en vanmorgen ongesteld. Rollercoaster to the max hierzo..
Niet veel soeps: Is dat 'om de dag' echt achterhaald? Wij doen het steeds om de dag, omdat zaad dan beter zou zijn. Is het echt waar ja dat elke dag toch beter is? Dan moeten we dat maar eens herintroduceren..
Helaas is mijn temp laag gebleven vanmorgen en ben ik vandaag ongesteld geworden :-( Ben super verdrietig. Ik weet dat het wel ooit goedkomt, maar het valt me zo vies tegen dat we nu aan ronde 9 beginnen. Ben over 2 maanden jarig, en ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat ik met mijn verjaardag vast (hoog)zwanger zou zijn omdat we in Juli zijn begonnen, en die kans wordt wel steeds kleiner. Waarom duurt het nou zo lang.. :-(

Mandareintje, klote zeg. Iedere ronde die erbij komt is er 1 teveel denk ik als de wens van een mooi, klein, mensje van jullie zo graag gewild is.
Zou inderdaad een mooi cadeau zijn geweest voor je verjaardag. Maar misschien heb je het verkeerd ingeschat? Niet hoogzwanger, maar net zwanger? Dat is toch ook een fantastisch cadeau?

Niet veel soeps: Dat zou het beste kado ooit zijn, ik verlies langzaam aan alleen een beetje het geloof dat dat nog gaat lukken. Het gaat me niet persé om dat ik met mn verjaardag zwanger wil zijn, maar ik verleg het steeds. Eerst had ik gehoopt met kerst zwanger te zijn, helaas. 'Maar dan zal het als ik straks jarig ben in Mei toch wel gelukt zijn' En nu zijn we Maart en ben ik wéér ongesteld geworden. :-( Achja hopelijk ben ik met kerst 2050 ooit een keer zwanger geweest. Ik stel ook veel te strakke deadlines blijkbaar... 

Mandareintje balen joh!!! Je kunt nog steeds zwanger zijn op je verjaardag!! En je kent het spreekwoord...in mei leggen alle vogels een ei! ? ik duim voor je!!
Ik had vanochtend een temperatuurstop. Ik bedoel dezelfde temp als gisteren. Ook vorige ronde ben ik niet hoger dan 36,5 gekomen. Vanochtend had ik t wel bloedheet in bed dus heb de laatste slaapfase gedeeltelijk buiten de deken gelegen. Misschien heeft dat invloed gehad? Ik vierde in ieder geval een feestje dat mijn luteale fase geen 9 dagen is, maar minstens 10??. Ik wilde zo niet naar de HA, ik had alle verhalen over potentiële behandelingen al gelezen. Dat gaf een beetje stress en had ik dus niet moeten doen. Maar tja, het was sterker dan ik! Dus toen ik vanochtend niet ongesteld was, zat ik met mijn handen omhoog op t toilet een feestje te vieren LOL
Ik durf nog niet te testen..was van plan om vanavond nog een ovulatietest van sensi te doen, maar mijn borsten doen sinds een uur pijn. Dus ik ben bang om ongesteld te worden..ik wil niet teleurgesteld door de test worden en wacht dus netjes tot donderdag met een echte zwangerschapstest als ik dan geen temperatuurstop heb of ongesteld ben!

Terug
Bovenaan