Kimmiea ja was jij ook teleurgesteld, kut gevoel hé. Ook al had ik in m'n achterhoofd is pas 3e x dus mogen niet zeuren zijn pas bezig maar toch.
De andere twee keren voelde ik heel goed mijn eisprong en ging toen testen en toen was die streep knallend. Nu had ik deze keer slijm en adviseerde mijn zus gewoon in de week dat ik eisprong heb al te testen en dat dus op dinsdag gedaan terwijl ik dacht dat ik zaterdag m'n eisprong had maar dinsdag gaf die knalkleur dus toen maar aan 't werk gegaan en die woensdag weer getest en toen ietsjes lichter en donderdag dus bijna niet meer zichtbaar. Maar heb het deze keer dus niet gevoeld maar gelukkig wel optijd getest. Ik heb nu geen echt duidelijke verschijnselen maar let nu echt op alles dus soms denk ik m'n baarmoeder wat te voelen maar dat kan ook zijn omdat ik er teveel op let. M'n huid is wel een drama nu krijg allemaal puistjes en had met andere afgelopen menstruaties daar niet last van.
Heb jij nog last van de symptomen want jij had ook waarschijnlijk een innestelingsbloeding toch?
Een ding weet ik wel zeker ik hou dit tot na de zomer vol en dan ga ik al naar de huisarts en zeg ik gewoon dat we al meer dan jaar bezig zijb? ik wil liefst gewoon weten of er niks met ons is waardoor het niet lukt.
Dus jij gaat dinsdag ook weer testen. Hoop dat we allebei met positief nieuws kunnen komen.
Fijn weekend allemaal