NOD Maart 2019

PatriesN wat rot dat die negatief is! Snap je gevoel. Ik had gisteren getest en ook negatief en was er ook echt wel beetje down van terwijl ik pas om 9 dpo zat en vandaag dus dag 10 dus kan nog alle kanten op.
Jij had je eisprong dan 2 dagen eerder dan ik maar als ik jou was zou ik nu ook wachten tot dinsdag. Kan nog alle kanten op ook al denk je nu misschien van niet. 
Heb je symptomen? En hoe zeker was je van je eisprong? 

Vanmorgen 11/12 dpo en ik denk dat ik mijn NOD verkeerd heb berekend. Dat dit 19 maart zou moeten zijn.
In elk geval stond ik vanmorgen met drie (check, check, dubbel-check ;-)) positieve testen in mijn hand. Ik heb de K2v5, Action early en de clearblue digital met indicator (1-2) gebruikt.
Oh man wat ben ik blij en zenuwachtig tegelijk. Man en ik in alle staten, maar zijn ons erg bewust van het feit dat er nog van alles kan gebeuren. Toch stiekem hopen dat het ons gegund is en dat we over een tijdje een mooie echo te zien krijgen. Erg dankbaar in elk geval :)

Kimmiea ja was jij ook teleurgesteld, kut gevoel hé. Ook al had ik in m'n achterhoofd is pas 3e x dus mogen niet zeuren zijn pas bezig maar toch. 
De andere twee keren voelde ik heel goed mijn eisprong en ging toen testen en toen was die streep knallend. Nu had ik deze keer slijm en adviseerde mijn zus gewoon in de week dat ik eisprong heb al te testen en dat dus op dinsdag gedaan terwijl ik dacht dat ik zaterdag m'n eisprong had  maar dinsdag gaf die knalkleur dus toen maar aan 't werk gegaan en die woensdag weer getest en toen ietsjes lichter en donderdag dus bijna niet meer zichtbaar. Maar heb het deze keer dus niet gevoeld maar gelukkig wel optijd getest. Ik heb nu geen echt duidelijke verschijnselen maar let nu echt op alles dus soms denk ik m'n baarmoeder wat te voelen maar dat kan ook zijn omdat ik er teveel op let. M'n huid is wel een drama nu krijg allemaal puistjes en had met andere afgelopen menstruaties daar niet last van. 

Heb jij nog last van de symptomen want jij had ook waarschijnlijk een innestelingsbloeding toch? 

Een ding weet ik wel zeker ik hou dit tot na de zomer vol en dan ga ik al naar de huisarts en zeg ik gewoon dat we al meer dan jaar bezig zijb? ik wil liefst gewoon weten of er niks met ons is waardoor het niet lukt. 
Dus jij gaat dinsdag ook weer testen. Hoop dat we allebei met positief nieuws kunnen komen. 
Fijn weekend allemaal

Anian wat een super goed nieuws!! Van harte gefeliciteerd en hopelijk een voorspoedige zwangerschap. 
PatriesN wel super fijn dat je op tijd hebt getest anders had je hem mogelijk misgelopen. Soms kan ons lichaam ons zo voor de gek houden met al die kkwaaltjes.
Ik heb nog diversen dagen last gehad van mn rug en nu nog steeds klein beetje. Verder ben ik minder positief geworden van die test van gisteren en temperatuur blijft ook niet heel hoog. Die zakt elke dag nu met 0.10 graden en dat is meestal ook geen goed teken maar we wachten het nog even rustig af.
Snap je gevoel dat je ongeduldig wordt. Wij zijn sinds oktober bezig (is echt nog niet lang, ik weet het) maar voor mn gevoel duurt het wel echt heel lang en ben ik inderdaad ook bang dat er iets mis is maar je weet het nooit.
Ik ga duimen voor positieve testen volgende week!

Hoi hoi leuk zn forum en groep. 
Hier ook veel hoop iedere keer . Weken duren lang zo

NOD 3 mrt: Veerveer – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2
NOD 5 mrt: Ramboo – 26 jaar – 1e kindje – ronde 3
NOD 7 mrt: Kabouter – 32 jaar – 1e kindje – ronde 7
NOD 8 mrt: Facha – 30 jaar – 3e kindje – ronde 2
NOD 11 mrt: Maiti – 31 jaar – 1e kindje – ronde 6
 Nod 20 mrt jolein- 30jaar - 2de kindje - ronde 5

Wil je ook op de lijst?
Kopieer en plak dan de laatste versie van deze lijst (inclusief deze regel) en vul aan met je eigen gegevens.

Hoi hoi leuk zn forum en groep. 
Hier ook veel hoop iedere keer . Weken duren lang zo

NOD 3 mrt: Veerveer – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2
NOD 5 mrt: Ramboo – 26 jaar – 1e kindje – ronde 3
NOD 7 mrt: Kabouter – 32 jaar – 1e kindje – ronde 7
NOD 8 mrt: Facha – 30 jaar – 3e kindje – ronde 2
NOD 11 mrt: Maiti – 31 jaar – 1e kindje – ronde 6
 Nod 20 mrt jolein- 30jaar - 2de kindje - ronde 5

Wil je ook op de lijst?
Kopieer en plak dan de laatste versie van deze lijst (inclusief deze regel) en vul aan met je eigen gegevens.

Terug
Bovenaan