NOD Maart 2019

Hi! 
Tijdje stil geweest van mijn kant, maar voor alle dames die een positieve test in handen hebben... GEFELICITEERD!
Na mijn missed abortion 22-2 jl. niet meer ongesteld geweest. Sinds zondag voel ik de zelfde kwaaltjes als in het begin van mijn tweelingzwangerschap. Vandaag een test gedaan,, en daar was een licht streepje te zien.. Ik weet dat dit ook nog kan zijn van mijn MA afgelopen februari. Wij zijn voorzichtig blij, maar weten ook dat het wellicht niks is. Van het weekend nog maar eens testen, met hopelijk een duidelijker streep :)
Ik hoop voor alle meiden die nog mogen testen op een positieve test!

Rmoona. Dan ook voorzichtig gefeliciteerd van mij. Wat spannend zeg!! Welke kwaaltjes heb je en op hoeveel dpo heb je getest? Hopelijk loopt je test mooi op!!

Hallo dames, na een missed abortion met 7 weken wil ik me graag bij dit groepje voegen. Nu.. eindelijk na 6 weken lijkt het erop dat mijn lichaam de cyclus weer hervat. Ben op 18 februari gecureteerd en week daarna ineens erge pijn en bleek nog restweefsel te zitten. Opgewekt met 2 doses cytotec maar nauwelijks resultaat. Vorige week controle bij gyn en bleek een eisprong geweest te zijn (Heb ik ook gevoeld) lijkt het alsof mijn systeem weer werkt. Mijn NOD is ergens volgende week dus. Hopelijk dat het nu snel weer raak is.. na 11 rondes bij de vorige zwangerschap. 
Allemaal succes en laten we duimen voor elkaar! 

@MandarijntjeX ik zou als ik niet zwanger geweest zou zijn (ma van tweeling) aankomende vrijdag ongesteld moeten worden. Maar aankomende vrijdag is het 5 weken geleden van de miskraam. Erg lastig.. Haha 
Heb nu erg last van mijn borsten, misselijk met auto rijden en krampjes ter hoogte van baarmoeder.. 
Het is even afwachten, want weet inmiddels dat mijn lichaam mij af en toe flink in de maling kan nemen :-(

Wat rot Knuffeltje. Dikke knuffel voor jullie. 

Hier nu twee dagen over tijd. Af en toe krampjes en blijf bij elke keer verbaast dat de menstruatie zich niet heeft aangediend. Begin sinds vanmiddag mijn borsten wel wat te voelen maar verder helemaal niks nergens last van. Morgenochtend een testje. 

Voorzichtig gefeliciteerd @RMoona! En @kimmiea ook gefeliciteerd ❤️
@knuffeltjeeee voor jou een dikke knuffel. ?Balen zeg.. ☹️
Vandaag was mijn NOD op basis van mijn langste cyclus (36 dgn). Nog niks te merken van een aankomende menstruatie.. Op dag 32 een test gedaan en die was negatief. Ik denk dat ik morgen ochtend een test ga doen maar denk niet dat het raak is. Ik voel/merk echt helemaal niks! Behalve pijnlijke borsten, wel iets ander gevoel dan wanneer ik ongesteld moet worden.. 

Terug
Bovenaan