NOD Maart 2019

Je verhaal komt toch wel overwegend positief over BabyAd. Goed om te horen dat ze goede zwemmers bij je man hebben ontdekt. Ik duim mee voor een zwangerschap voor jullie! 

Hee dames, ik lees al een tijdje mee maar heb nooit gedurf om mee te kletsen. 
Wij zijn nu in ronde 2. Ik zit nu met het volgende. Mijn eerste cyclus was 31 dagen. Nu houd ik alles bij in de app Flo. Ik ben ervan overtuigd dat ik nu eerder mijn ei heb gehad, ik had namelijk 3/4 maart veel vruchtbaar slijm en 4/5 bruine afscheiding bij het plassen. Ik denk dus dat ik toen mijn ei heb gehad. Nou zou ik dus gister mijn nod hebben gehad volgens die berekening maar er is geen onginte bekennen, nergens last van ook.
3 dagen na ei heb ik een paar dagen last gehad van gevoelige borsten en een week erna een nacht wakker gelegen van misselijkheid. Verder voel ik helemaal niks. Gister uit ongeduld toch een testje gedaan maar deze was negatief. Ik word er nerveus van!
Ik durf niet meer te testen eigenlijk.. 

Oh ik heb wel sinds gisteravond weer last van gevoelige borsten en volgens mijn vriend heb ik al vanaf het weekend last van moodswings (dit had ik zelf niet in de gaten hoor haha)

Spannend MimaM. Ik zou 2 of 3 dagen wachten ivm verdubbeling van hcg en dan gewoon nog een keer proberen mocht je nog niet ongesteldheid zijn. Ik ga voor je duimen!

Dankjewel @kimmiea. Misschien dat ik dan zaterdag nog eens ga proberen (als ik durf) ben zo bang voor teleurstelling. Anders ga ik wachten tot maandag.

Hey ladies,

ik word hier knettergek.
10 Maart was eindelijk op dag 20 mijn ov.
Normaliter ben ik 1x per 4 weken ongesteld. Zondag niet ongesteld geworden. Met een ovulatie op dag 20 zou ik een cyclus van 33 dagen hebben. Dan is zaterdag pas mijn NOD.
Testen werken bij mij normaal pas na een week. Ik heb er een gedaan van etos eigenmerk, die liet een klein blauw lijntje zien.
Zenuwslopend is het.

Liefs!

Ook ik ben zo eigenwijs en ongeduldig geweest om een test te doen, negatief :(
Mijn NOD is zondag of maandag, dus wellicht ook wel te vroeg getest maar ik kon niet meer wachten hoor.. 

[quote quote=10182047]Dankjewel @kimmiea. Misschien dat ik dan zaterdag nog eens ga proberen (als ik durf) ben zo bang voor teleurstelling. Anders ga ik wachten tot maandag.[/quote]
Het is allemaal zo gek en onzeker. Je eigen lichaam kan daarnaast ook nog eens anders gaan reageren door de spanning. Ik duim voor je. 

Terug
Bovenaan