NOD Maart 2019

MandarijntjeX nee eigenlijk niet. Behalve die lichte bloeding op 5 dpo en vanaf toen rugpijn wat ik normaal nooit heb en buiten dat voel ik eigenlijk niks behalve dat ik bij die bloeding dacht dat het een innesteling moest zijn en het is mogelijk wel raak was. Ik hoop dat ik me zo mag blijven voelen en de vervelende kwaaltjes wegblijven ?

MandarijntjeX ik zie dat jij nog een weekje moeten wachten op je nod en dat je ook rugpijn hebt? Hopelijk zie jij over een week ook een positieve test!! ?

Ja ik heb echt last van lage rugpijn en wat steken en af en toe het gevoel alsof je ongesteld wordt. Ben zo benieuwd want we hebben volgens mij op de goede momenten geklust 

Ja die steken herken ik ook wel. Had vandaag ook ergens het gevoel dat ik ongesteld moest worden maar het tegendeel is gebleken. Ik blijf dit topic volgen in de hoop dat er volgende week meer goede berichten te lezen zijn! ?

@kimmiea wat leuk!! Gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap? Fijn dat je (nog) geen vervelende kwaaltjes hebt

ik word gek van mezelf, wachten duurt deze ronde lang.. Misschien omdat ik een knal ovulatietest had en die dag ook hebben geklust. Hoop zo na 8 maanden dat het raak is. Ben er de hele dag mee bezig, probeer er niet van uit te gaan maar toch.. Bij elk krampje, hoofdpijn of misselijkheidsgevoel denk ik, zou het? Vreselijk eigenlijk haha. Zondag is mijn nod, nog even afwachten dus..
Hopelijk nog meer positieve testen de komende week!!

MandarijntjeX zie nu pas je vraag of ik het aan mn vriend had verteld. Ik had al het boek van Kluun besteld van "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" die had ik ingepakt en op de voorkant een kraskaart met ik moet je iets vertellen en dan moest hij een vakje open krassen en daarin stond "je wordt papa". Hij moest spontaan een traantje laten en waren dolgelukkig samen ?

Terug
Bovenaan